AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Tervuren
Markt 7 A, BE-3080 Tervuren
Contact: De heer Joris Jonné
Tel: +32 27665201 E-mail: joris.jonne@tervuren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verkaveling Kisteveld - Infrastructuurwerken. De opdracht behelst het uitvoeren van infrastructuurwerken voor de realisatie van de verkaveling "Kisteveld", bestaande uit een DWA-riolering, een RWA-bufferriolering, wegverhardingen in betonstraatstenen en groenaanleg.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Tervuren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verkaveling Kisteveld - Infrastructuurwerken. De opdracht behelst het uitvoeren van infrastructuurwerken voor de realisatie van de verkaveling "Kisteveld", bestaande uit een DWA-riolering, een RWA-bufferriolering, wegverhardingen in betonstraatstenen en groenaanleg.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Zie bestek
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3 of hoger
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/11/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 60.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Via overschrijving op het rekeningnummer IBAN BE43 0910 0063 7401 - BIC: GKCC BE BB
Dossiernummer en BTW-nummer dient bij overschrijving vermeld te worden.
Na overschijving kan de digitale samenvattende meetstaat opgevraagd worden via : inge.nackaerts@interleuven.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/11/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
8/11/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis Tervuren , administratief centrum "De Zevenster" , zaal 1 - De Beuk , Markt 7A , 3080 Tervuren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/9/2016