Hulpverleningszone Oost, Vlaams-brabant

Aankoop 2 watertankcontainers


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Hulpverleningszone Oost, Vlaams-Brabant
Terbankstraat 20, BE-3001 Heverlee
Contact: Van den Broek Valerie
Tel: +16 317212 E-mail: valerie.vandenbroek@leuven.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=248517
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop 2 watertankcontainers
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aankoop 2 watertankcontainers
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Attest van de verzekeringsmaatschappij waaruit de gevraagde verzekering blijkt.
Ingevulde en ondertekende bankverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van gelijkaardige leveringen die gedurende de afgelopen vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
minimum 3 gelijkaardige leveringen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/10/2016 - 12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/10/2016 - 16:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek kan opgevraagd worden bij mevrouw Valerie Van den Broek. Andere vragen kunnen ook via hetzelfde mailadres gesteld worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/09/2016

Annonces similaires du BDA :