AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Hasselt
Groenplein 1, BE-3500 Hasselt
Contact: De heer Geert Orye
Tel: +32 11239935 Fax: +32 11283088 E-mail: geert.orye@hasselt.be
Internet adres(sen): www.hasselt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Schoonmaak van de stedelijke gebouwen (jaarcontract voor 2017 met 3 mogelijke verlengingen)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse stadsgebouwen, 3500 Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het schoonmaken van de stedelijke gebouwen. De administratieve centra, musea, kunstscholen, basisscholen, bibliotheken en diverse gebouwen met inbegrip van de ruitenwas.
Jaarcontract voor het jaar 2017, met de mogelijkheid tot een verlenging van 3x 1 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Niet van toepassing.
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Een geldig ISO 9000 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
- Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers. Of een verklaring dat de verplichtingen zullen nageleefd worden die opgelegd worden bij de wet van 04/08/1996 en de bijhorende uitvoeringsbesluiten betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk.
- Een verklaring dat er per gebouw minimaal 1 persoon tewerkgesteld wordt die instaat voor de communicatie met de verantwoordelijke van het gebouw en dit in de Nederlandse taal. Deze persoon dient op zijn/haar beurt deze door te kunnen geven aan de overige personeelsleden van de inschrijver.
-
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Aankoopprijs, Weging: 20
Criterium 2: Aantal te presteren uren, Weging: 18
Criterium 3: Communicatiesysteem, Weging: 15
Criterium 4: Model van uitvoeringsoverzicht, Weging: 15
Criterium 5: Inspectie, Weging: 15
Criterium 6: Schoonmaakprogramma, Weging: 10
Criterium 7: Milieuimpact, Weging: 5
Criterium 8: Eenheidsprijzen per m² voor specifieke werkzaamheden, Weging: 1
Criterium 9: Uurtarieven voor het weekeinde, Weging: 1
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/10/2016 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Te downloaden via cloud server van 3P.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/10/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
27/10/2016 - 10:00
Plaats: Centrale Werkplaatsen, Roode Berg - Hellebeemden 20 te 3500 Hasselt
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Afgeven van de inschrijving (persoonlijk, per koerier of per bode) kan:
Tijdens de officiële openingsuren, zie www.hasselt.be, op de Centrale Werkplaatsen, Hellebeemden 20, te 3500 Hasselt (bureau Brunild Sacré. Bewijs afgifte verplicht laten invullen (zie bijlage bewijs afgifte offerte).
Plaatsbezoek vereist:
Er wordt een informatiesessie (vragenronde) georganiseerd met aansluitend de eerste rondgang voor de gebouwen in de binnenstad. Deze bezoeken worden te voet afgelegd. Start in de Kunstencampus, Kunstlaan 12, 3500 Hasselt
Tijdens de tweede rondgang worden de gebouwen bezocht die op grotere afstand liggen. U dient zich zelf te kunnen verplaatsen met de auto. Start in de inkomhal van de Centrale Werkplaatsen, Hellebeemden 20, 3500 Hasselt
Dag 1: dinsdag 18 oktober 2016 om 8:30 uur
Dag 2: donderdag 20 oktober 2016 om 8:30 uur
U dient zich aan te melden via mail voor deze verplichte rondgangen. U ontvangt de details van de dagprogramma's na de aanmelding.
Aanmelden via: brunild.sacre@hasselt.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/9/2016