AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen
Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, BE-2018 Antwerpen
Contact: Dillen Birgit
Tel: +32 32246842 E-mail: birgit.dillen@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=248321
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
N111 Kalmthout: Studieopdracht fietsvoorzieningen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De studieopdracht omvat de volledige studieopdracht voor:
De aanleg van fietsvoorzieningen.
In de opdracht is o.a. begrepen:
De studie van alle deelaspecten en bijhorende prestaties en diensten, zoals topografische opmetingen, handboringen en milieuhygiënische bodemonderzoeken,.
Opstellen van overzichtsplannen van de bestaande nutsleidingen en de te vernieuwen leidingen;
Het leveren van de nodige begeleidende ondersteuning tijdens overlegvergaderingen, werkgroepen en stuurgroepen tussen de aanbestedende overheid (Vlaamse Gewest, Wegen en Verkeer Antwerpen), gemeente Kapellen, de betrokken politiezone, De Lijn, en andere betrokken openbare instanties zoals de gemeenten, private bedrijven, nutsmaatschappijen, politiezones;
Het opvragen van schriftelijke voorafgaandelijke adviezen aan de diverse openbare instanties volgens de dan geldende wetgeving;
Uitvoeren van verkeerskundige en stedenbouwkundige analyse;
Het opmaken van een volledig dossier en de besprekingen ervan in de gemeentelijke begeleidingscommissie en de provinciale auditcommissie: unieke verantwoordingsnota met inbegrip van een gedetailleerde raming van het ruimtelijk ontwerp;
Het opmaken van het volledig ontwerp;
Opstellen van bouwaanvraag, alle nodige vergunningsdossiers en alle dossiers voor het aanvragen van machtigingen, ..;
Alle nodige hydraulische berekeningen met bijhorende nota's rapporten en plannen;
Opstellen van grensbepaling, rooilijnplannen en onteigeningsplannen;
Het opmaken van een volledig aanbestedingsdossier met uitvoeringsplannen;
De studie van de minder hinder maatregelen: planning, fasering en omleiding gedurende de werken;
Het opmaken van het milieuhygiënisch onderzoek en technisch verslag en de verwerking ervan in het aanbestedingsdossier;
De afstemming van het fietspaden dossier met de studie van de riolering (i.o.v. Riolink): dit houdt o.a. in het afleveren van het fietspaden ontwerp in .dwg zodat de riolering hierop kan worden ingetekend door rio-link, het integreren van de meetstaat en de administratieve en technische bepalingen van de riolering in het bestek van de fietspaden. Het toepassen van de verdeelsleutel voor de RWA riolering en/of grachten in de desbetreffende posten (de verdeelsleutel wordt aangeleverd door Rio-Link);
Het integreren van het ontwerp van de poort voor de Kalmthoutse Heide in het fietspadendossier. Het gemeentebestuur levert een voorontwerp af die het studiebureau moet uitwerken in het uitvoeringsdossier (t.l.v. de gemeente Kalmthout).
In zijn offerte geeft de inschrijver een prijs voor de uitvoering van de volledige opdracht/deelopdrachten.
Voor een uitgebreide omschrijving van het voorwerp van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/10/2016 - 11:15
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/10/2016 - 11:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/10/2016 - 11:15
Plaats: Lokaal 8.02, Agentschap Wegen en Verkeer, Wegen en Verkeer Antwerpen, Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, 2018 Antwerpen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
- Gelieve document(en) aan te leveren waaruit blijkt dat de perso(o)n(en) die de offerte
elektronisch onderteken(t)(en) gemachtigd (is) (zijn) rechtsgeldig te handtekenen.
- De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel als mogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en het invulformulier inzake veiligheid dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan dewelke als aparte documenten dienen geüpload te worden.
De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij [inschrijver] de naam van de inschrijver is, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc, xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in het overeenkomstig artikel.
bestandsnaam inhoud van het bestand
01_OF-[inschrijver].[ext] het offerteformulier
02_SO-[inschrijver].[ext] de samenvattende opmetingsstaat overeenkomstig de bepalingen van Art. 80
03_81-[nr]-[inschrijver].[ext] de documenten die bij de offerte gevoegd moeten worden overeenkomstig de bepalingen van Art. 81
04_69-[nr]-[inschrijver].[ext] de referenties waarmee de technische bekwaamheid aangetoond wordt overeenkomstig de bepalingen van Art. 69
- De samenvattende opmeting wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld. De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris. Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze cellen in de kolommen 'Eenheidsprijs/bedrag (EUR)', 'Eenheidsprijs/bedrag voluit geschreven' (enkel indien zichtbaar), 'Vermindering/vermeerdering' (enkel indien zichtbaar) en 'Totaal (incl. vermindering/vermeerdering) EUR'. De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand. Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-tendering. Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf bestand aldus het enige rechtsgeldige. Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op http://mow.vlaanderen.be/qc.
Indien de inschrijver een ander formulier gebruikt dan het Excel-bestand dat door de aanbestedende overheid ter beschikking wordt gesteld, dan draagt hij de volle verantwoordelijkheid voor de volledige overeenstemming van de door hem aangewende documenten met het formulier.
- Het bestek en eventuele bijlagen zijn enkel digitaal verkrijgbaar via eTendering: https://eten.publicprocurement.be/
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/09/2016