AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Godtsvelde wzc
Hospitaalstraat 29, BE-8610 KORTEMARK
Contact: De heer Gerdy DESMEDT
Tel: +32 51567301 Fax: +32 51567303 E-mail: gerdy.desmedt@de-hoeksteen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Losse uitrusting: FASE 1
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: vzw Godtsvelde wzc, Hospitaalstraat 29 - 8610 KORTEMARK
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft tot doel het leveren, monteren, plaatsen en gebruiksklaar maken van de losse uitrusting met of zonder toebehoren voor:
- 94 woongelegenheden
- zithoeken
- rustplaatsen
- cafetaria
- personeelsruimte
- wachtruimte
dit alles in het woonzorgcentrum.
Deze opdracht wordt in zijn geheel toegewezen. De inschrijver moet voor het volledige dossier (dus voor alle artikels) inschrijven.
De aantallen zijn indicatief en kunnen meer of minder bedragen zonder enig recht op schadevergoeding.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Tafel 80 x 80 cm voor kamer
Korte beschrijving:
Tafel 80 x 80 cm voor kamer
Perceel 2: Stoel met armleuning voor kamer
Korte beschrijving:
Stoel met armleuning voor kamer
Perceel 3: Stoel zonder armleuning voor kamer
Korte beschrijving:
Stoel zonder armleuning voor kamer
Perceel 4: Relaxfauteuil manueel verstelbaar voor kamer
Korte beschrijving:
Relaxfauteuil manueel verstelbaar voor kamer
Perceel 5: Relaxfauteuil elektrisch verstelbaar voor kamer
Korte beschrijving:
Relaxfauteuil elektrisch verstelbaar voor kamer
Perceel 6: Stoel met armleuning voor zithoek
Korte beschrijving:
Stoel met armleuning voor zithoek
Perceel 7: Relaxfauteuil manueel verstelbaar voor zithoek
Korte beschrijving:
Relaxfauteuil manueel verstelbaar voor zithoek
Perceel 8: Relaxfauteuil niet verstelbaar voor zithoek
Korte beschrijving:
Relaxfauteuil niet verstelbaar voor zithoek
Perceel 9: tafel 160 x 90 cm voor zithoek
Korte beschrijving:
tafel 160 x 90 cm voor zithoek
Perceel 10: Tabouret voor zithoek
Korte beschrijving:
Tabouret voor zithoek
Perceel 11: Dressoir voor zithoek
Korte beschrijving:
Dressoir voor zithoek
Perceel 12: Salontafel diameter 60 cm voor zithoek
Korte beschrijving:
Salontafel diameter 60 cm voor zithoek
Perceel 13: Salon fauteuil 1-zit voor rustplaats
Korte beschrijving:
Salon fauteuil 1-zit voor rustplaats
Perceel 14: Salontafel 80 x 80 cm voor rustplaats
Korte beschrijving:
Salontafel 80 x 80 cm voor rustplaats
Perceel 15: Stoel met armleuning voor cafetaria
Korte beschrijving:
Stoel met armleuning voor cafetaria
Perceel 16: Stoel zonder armleuning voor cafetaria
Korte beschrijving:
Stoel zonder armleuning voor cafetaria
Perceel 17: Stoel (ronde tafel) voor Cafetaria
Korte beschrijving:
Stoel (ronde tafel) voor Cafetaria
Perceel 18: Stoel voor stamtafel voor Cafetaria
Korte beschrijving:
Stoel voor stamtafel voor Cafetaria
Perceel 19: Stamtafel voor Cafetaria
Korte beschrijving:
Stamtafel voor Cafetaria
Perceel 20: Salontafel 80 x 80 voor Cafetaria
Korte beschrijving:
Salontafel 80 x 80 voor Cafetaria
Perceel 21: Ronde tafel diameter 120 voor cafetaria
Korte beschrijving:
Ronde tafel diameter 120 voor cafetaria
Perceel 22: Tafel 140 x 90 voor cafetaria
Korte beschrijving:
Tafel 140 x 90 voor cafetaria
Perceel 23: Tafel 180 x 90 voor cafetaria
Korte beschrijving:
Tafel 180 x 90 voor cafetaria
Perceel 24: Dressoir voor cafetaria
Korte beschrijving:
Dressoir voor cafetaria
Perceel 25: Fauteuil 2,5-zit voor cafetaria
Korte beschrijving:
Fauteuil 2,5-zit voor cafetaria
Perceel 26: Tafel 140 x 80 voor personeelsruimte
Korte beschrijving:
Tafel 140 x 80 voor personeelsruimte
Perceel 27: Locker voor personeelsruimte
Korte beschrijving:
Locker voor personeelsruimte
Perceel 28: Kuipzetel voor wachtruimte
Korte beschrijving:
Kuipzetel voor wachtruimte
Perceel 29: Bijzettafel voor wachtruimte
Korte beschrijving:
Bijzettafel voor wachtruimte
Perceel 30: Fauteuil 1-zit voor wachtruimte
Korte beschrijving:
Fauteuil 1-zit voor wachtruimte
Perceel 31: Fauteuil 2,5 zit voor wachtruimte
Korte beschrijving:
Fauteuil 2,5 zit voor wachtruimte
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
De raming bedraagt tussen de EUR 200 000,00 en de EUR 300 000,00.
Bedragen excl. BTW
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.
* Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
Daarnaast zal de aanbestedende overheid zich ervan verzekeren dat de inschrijver:
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 30
Criterium 3: Leveringstermijn, Weging: 5
Criterium 4: Garantie en waarborg, Weging: 5
Criterium 5: Esthetiek, vormgeving en afwerkingsgraad, Weging: 20
Criterium 6: Duurzaamheid en onderhoudsvriendelijkheid, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/11/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en documentatie
Het bestek ligt ter inzage op het hierna vermelde adres van 09U00 tot 12u00 en van 13u30 tot 16u00, elke werkdag, uitgezonderd op zaterdag:
vzw Godtsvelde wzc,
Hospitaalstraat, 29
8610 Kortemark
Het bestek kan gratis per email bekomen worden. Gelieve uw aanvraag te richten aan dhr. Gerdy DESMEDT, email: gerdy.desmedt@de-hoeksteen.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
3/11/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
3/11/2016 - 10:00
Plaats: Vergaderzaal wzc Godtsvelde
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/9/2016