AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lommel
Hertog Janplein 1, BE-3920 Lommel
Contact: De heer Bart Dilissen
Tel: +32 11399816 Fax: +32 11399740 E-mail: bart.dilissen@lommel.be
Internet adres(sen): www.lommel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Parkeerinfrastructuur
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Stad Lommel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Parkeerinfrastructuur
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Dynamische bewegwijzering
Korte beschrijving:
Dynamische bewegwijzering
Perceel 2: Parkeersensoren i.f.v. Shop&Go
Korte beschrijving:
Parkeersensoren i.f.v. Shop&Go
Perceel 3: parkeerautomaten
Korte beschrijving:
parkeerautomaten
Perceel 4: Mobiel parkeren
Korte beschrijving:
Mobiel parkeren
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's met inbegrip van de tienjaarlijkse aansprakelijkheid
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver moet twee (noch meer noch minder) vergelijkbare wervende referenties opgeven die relevant zijn voor de voorliggende en voor vergelijkbare opdrachten en die hij als hoofdopdrachthouder voor opdrachten met betrekking tot perceel 1,2,3 en 4 heeft gerealiseerd.
Voor elke referentie dient kort opgegeven te worden :
o algemeen : de bouwheer, de aard van het project
o het oorspronkelijk geraamde budget voorontwerp, geraamde budget definitief ontwerp en de uiteindelijke kostprijs van de werken
o de oorspronkelijk geraamde uitvoeringstermijn(en) en de uiteindelijke totale uitvoeringstermijn(en) ;
o foto's/beeldmateriaal van de afgewerkte werf
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/10/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek kan digitaal opgevraagd worden bij de technische dienst administratie: bart.dilissen@lommel.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/10/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/10/2016 - 10:00
Plaats: Stadhuis, aanbestedingskantoor Technische dienst
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/9/2016