AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stadsbestuur Poperinge
Grote Markt 1, BE-8970 Poperinge
Contact: Ben Hamerlinck
Tel: +57 346298 E-mail: technische.dienst@poperinge.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=248034
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting schoolomgeving N333 BRUGGESTRAAT van kmpt. 6,920 tot kmpt. 7,220 te Poperinge.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichting schoolomgeving N333 BRUGGESTRAAT van kmpt. 6,920 tot kmpt. 7,220 te Poperinge.
Dit behelst hoofdzakelijk:
Alle voorbereidende werken
De aanleg van de wegenis:
Rijwegverhardingen in beton: 480,00 m²
Rijwegverhardingen in asfalt: 825,00 m²,
Kis & ride zone in beton: 112.00²
Voetpaden in platines: 650,00 m²
Voetpaden in betonstraatstenen: 875,00 m²
Parkeerstroken in betonstraatstenen: 210,00 m²
Alle lijnvormige elementen
Alle straatmeubilair
De groenaanleg met 2 jaar groenbeheer
Alle aanverwante werken.
Het onderhoud tijdens de waarborgperiode.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 3, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/10/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 250.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden die in het bijzonder toepasselijk zijn kunnen, mits voorafgaandelijke storting
op rekening nr. 468-3161931-88 van Bureau Cnockaert, Hoogweg 40, 8940 Wervik en met
vermelding van het BTW-nr. en dossiennr. PO 0039, worden aangekocht aan de volgende
voorwaarden (btw incl.): het bestek met bijlagen, de offertebescheiden (offerte en
samenvattende opmetingsstaat), de plannen en het veiligheids- en gezondheidsplan:
TOTALE VERKOOPPRIJS VAN DE AANBESTEDINGSDOCUMENTEN, dossier PO 0039 bedraagt
250,00 ? incl. btw: 21%.
De aanbestedingsdocumenten kunnen ook gratis digitaal opgevraagd worden via mail aan
evelyn.lefevre@cnockaert.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/10/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/10/2016 - 10:30
Plaats: ten overstaan van de Burgemeester of Afgevaardigde in de Atlantiszaal van het stadhuis van en te Poperinge, Grote Markt 1, 8970 Poperinge.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de zitting is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/09/2016