AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Laakdal
Kerkstraat 21, BE-2430 Laakdal
Contact: Jan De Busser
Tel: +32 13359012 Fax: +32 13672589 E-mail: jan.de.busser@laakdal.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Laakdal: Heraanleg van de N141 van kmpt 3.3 tot kmpt 3.6
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Laakdal
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Laakdal: Heraanleg van de N141 van kmpt 3.3 tot kmpt 3.6 (het heraanleggen van fietspaden, heraanleggen van voetpaden, het heraanleggen van een parkeerzone en het heraanleggen van de pleinzone rond de kapel)
- opbraak bestaande verharding: betonstraatstenen, betontegels, keien en mozaïekkeien
- grondverzet
- aanleg van onderfundering en fundering
- aanleg asfaltverharding
- aanleg cementbetonverharding
- aanleg verhardingen in betonstraatstenen
- aanleg verhardingen in waterdoorlatende betonstraatstenen
- plaatsen + aansluiten straatkolken op riolering
- groenaanleg en groenonderhoud
- plaatsen straatmeubilair
- het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 4, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/10/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 266.20 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten kunnen aangekocht worden aan de prijs van 266,20 euro (incl. BTW, verzendingskosten en digitale meetstaat), mits contante of voorafgaandelijke storting op bankrekeningnr. KBC BE81 4062 09046124 BIC : KREDBEBB op naam van Antea Belgium nv. Gelieve uw betaling te bevestigen via ann.torfs@anteagroup.com)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/10/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/10/2016 - 10:00
Plaats: Raadzaal, administratief centrum, Kerkstraat 21, Laakdal
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Inschrijvers ten overstaan van een afgevaardigde van de gemeente Laakdal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn: 85 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/09/2016