AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Woonpunt Mechelen cvba
Lijsterstraat 6, BE-2800 Mechelen
Contact: Mevrouw Griet Verbruggen
Tel: +32 15404946 Fax: +32 15208290 E-mail: griet.verbruggen@woonpuntmechelen.be
Internet adres(sen): www.woonpuntmechelen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract voor het herstellen en onderhouden van daken en regenwaterafvoerleidingen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamcontract voor het herstellen en onderhouden van daken en regenwaterafvoerleidingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de btw belasting.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de belastingen.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van
15 juli 2011.
Minimumeisen: De bankverklaring mag niet meer dan 3 maanden voor de openingszitting van deze open aanbesteding opgemaakt zijn. Uit de bankverklaring moet blijken dat de inschrijver voldoende financieel draagkrachtig is. Zie ook bijlage B van dit bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
Vereiste erkenning: D22 (Metalen dakbedekkingen en zinkwerk), Klasse 1
D12 (Bedekkingen die niet in metaal of asfalt zijn), Klasse 1
D8 (Dakbedekkingen in asfaltprodukten (of gelijkaardige) en dichtingswerken), Klasse 1
Aangezien er voor de erkenningsklasse moet gekeken worden naar elke opdracht die in het raam van
de raamovereenkomst zal worden gegund en dit allemaal kleine opdrachten betreft, werd de klasse 1
opgelegd in dit bestek. In het geval er toch, in een heel uitzonderlijk geval, een opdracht van de
klasse 2 moet worden gegund op basis van de raamovereenkomst, zal de aanbestedende overheid op
dat moment controleren of de aannemer ondertussen over deze klasse beschikt. Indien dit niet het
geval is, zal er een afzonderlijke gunningsprcodure gestart worden
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/10/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
bestek gratis opvragen per mail : griet.verbruggen@woonpuntmechelen.be
via overschrijving op rekeningnummer : ING : IBAN BE66 3200 6207 7343
BIC : BBRUBEBB
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
19/10/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
19/10/2016 - 10:00
Plaats: Vergaderzaal, CVBA Woonpunt Mechelen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/9/2016