Gemeente Kortemark

Bouwen van een gemeenteschool te Zarren.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kortemark
Stationsstraat 68, BE-8610 Kortemark
Contact: De heer Bram Van Acker
Tel: +32 51575134 Fax: +32 51575147 E-mail: bram.vanacker@kortemark.be
Internet adres(sen): www.kortemark.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouwen van een gemeenteschool te Zarren
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentelijke Basisschool De Linde, Stadenstraat 14 te 8610 Kortemark
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouwen van een gemeenteschool te Zarren
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
bewijs van erkenning als aannemer
De Inschrijver, desgevallend minstens 1 lid van de Inschrijver, dient op het ogenblik van de gunning erkend te zijn als annemer in de klasse 6, categorie D of een gelijkwaardige erkenning voor te leggen.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/10/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 150.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: U kunt het dossier verkrijgen door een e-mail te sturen naar adrian@felt.works.
Het dossier wordt u digitaal bezorgd na betaling van EUR 150,00 op onderstaande rekeningnummer.
BE46 7370 3877 0236
Felt Architectuur & Design bvba
Forelstraat 55/b
9000 Gent
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/10/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 20/10/2016 - 11:00
Plaats: Gemeenteraadzaal, Stationsstraat 68 te 8610 Kortemark
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
De inschrijvers moeten zich voor de afgifte van de offerte aan de hand van het volledige bestek, de aanbestedingsvoorwaarden en een plaatsbezoek aan de site, een correct inzicht verwerven over de aard en de omvang van de prestaties, de plaatselijke omstandigheden, evenals de transport- en opslagmogelijkheden voor delen van de uitrusting en bouwmaterialen.
Er worden twee plaatsbezoeken georganiseerd op volgende tijdstippen:
4 oktober om 11u00
11 oktober om 11u00
Vooraf dient de inschrijver voor één van beide tijdstippen zijn aanwezigheid te bevestigen (minimum 1 werkdag vooraf) door het sturen van een e-mail naar bram.vanacker@kortemark.be. Naar aanleiding van het plaatsbezoek wordt een attest afgeleverd dat de aannemer bij zijn offerte dient te voegen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/9/2016

Annonces similaires du BDA :