Stad Sint-truiden

Bouw multifunctioneel ontmoetingscentrum te Zepperen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Sint-Truiden
Stadskantoor - Kazernestraat 13, BE-3800 Sint-Truiden
Contact: De heer Bart Schops
Tel: +32 11701480 Fax: +32 11701450 E-mail: bart.schops@sint-truiden.be
Internet adres(sen): www.sint-truiden.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouw multifunctioneel ontmoetingscentrum te Zepperen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Eynestraat 79-81 te 3800 Sint-Truiden (Zepperen)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouw multifunctioneel ontmoetingscentrum te Zepperen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico´s;
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
idem
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers, met vermelding van categorie of ondercategorie en klasse.
De werken die het voorwerp zijn van de aanneming waarop dit bestek van toepassing is, worden gerangschikt op basis van de raming in de categorie D klasse 5 (KB van 26 september 1991, artikel 2).
idem
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 20
Criterium 3: Beoordeling kwaliteit houtsoort voor buitenschrijnwerk en gevelbekleding, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/10/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 31.80 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 5,00
Het bijzonder bestek en de plannen:
- liggen ter inzage bij: de ontwerper a2o-architecten alle werkdagen van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur
- zijn te koop bij: de ontwerper. Zodra de betaling is overgemaakt op onderstaand rekeningnummer, dient een stortingsbewijs overgemaakt te worden per e-mail aan a2o-architecten (christian.lemmens@a2o-architecten.be).
- Betalingswijze: Door storting van de hiernavermelde som op rekeningnummer: IBAN BE85 7775 9127 5906 - BIC GKCCBEBB op naam van a2o-architecten cvba te Hasselt
- Vermelding: dossiernr. A140061 - Bouwen van een multifunctioneel ontmoetingscentrum
- Btw-nummer: BE 0473 064 248
Het stortingsbewijs moet kunnen worden voorgelegd bij ophaling van het bestek of door afgifte van een bankcheque.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/10/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/10/2016 - 11:00
Plaats: Stadskantoor, schepenzaal, 1e verdieping, Kazernestraat 13 te 3800 Sint-Truiden
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/9/2016

Annonces similaires du BDA :