AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kerkfabriek Sint-Quirinus Viversel
Kerkstraat 14, BE-3550 Heusden-Zolder
Contact: Alberic Luts
Tel: +486 665846 E-mail: rozemarijn.b@telenet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=246440
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restauratie Parochiekerk Sint-Quirinuskerk Viversel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kerkstraat 32, 3550 Heusden-Zolder
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lot 1: Restauratie dak en gevel, glas-in-loodramen, schilderwerken en herstelwerken interieur
Lot 2: Centrale verwarming
Lot 3: Elektriciteit, verlichting en geluidsinstallatie
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Restauratie Sint-Quirinuskerk Viversel
Korte beschrijving:
Restauratie dak en gevels, glas-in loodramen, schilderwerken en herstellingswerken interieur
Perceel 2: Centrale verwarming Sint-Quirinuskerk Viversel
Korte beschrijving:
Renovatie centrale verwarming
Perceel 3: Elektriciteit Sint-Quirinuskerk Viversel
Korte beschrijving:
Renovatie elektriciteit, verlichting en geluidsinstallatie
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratief bestek deel 2 hoofdstuk 1.1
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie administratief bestek deel 2 hoofdstuk 1.1
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie administratief bestek deel 2 hoofdstuk 1.1
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D23
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/10/2016 - 13:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 117.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Overschrijving op rekeningnummer BE62 0012 3507 8061 op naam van Bormans Rozemarijn, perceel 01: 60,5 euro (incl. BTW), perceel 02: 42 euro (incl. BTW), perceel 03: 44 euro (incl. BTW), verzendkosten worden apart aangerekend.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/10/2016
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
27/10/2016
Plaats: Secretariaat Sint-Quirinus, Kerkstraat 32 te 3550 Heusden-Zolder
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Perceel 01: BO architect, Bormans Rozemarijn, gsm 0485/61.68.83
Perceel 02 & 03: Studiebureau Ir. P. Poelmans, Pierre Poelmans, gsm 0475/23.54.82
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/09/2016