AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
PC Dr. Guislain
Francisco Ferrerlaan 88A, BE-8000 Gent
Contact: Marc Jans
Tel: +32 92167311 E-mail: marc.jans@fracarita.org
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=246822
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PC Dr. Guislain - renovatie telefonie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Fr. Ferrerlaan 88A, 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
PC Dr. Guislain - renovatie telefonie
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Aanleg communicatieplatform
Korte beschrijving:
Leveren en plaatsen van digitale telefooncentrale met inbegrip van digitale vaste telefoontoestellen en draadloze handsets
Perceel 2: Renovatie - aanleg bekabeling
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 2de kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform art. 63 KB Plaatsing
III.2.3. Vakbekwaamheid:
deel telefonie : geen erkenning vereist
deel bekabeling : P1, klasse 1
Plaatsbezoek en voorleggen referenties - zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/10/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 187.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 187,00 EUR, BTW 6 % en verzendingskosten inbegrepen te storten op rekeningnummer BE56 7755 2609 5988 van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge met vermelding van D6919/030 en BTW-nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/10/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/09/2016