AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Belfius Bank N.V.
Pachecolaan 44, BE-1000 Brussel
Contact: de heer Frans Windey
Tel: +32 22223946 Fax: +32 22223368 E-mail: franciscus.windey@belfius.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=246793
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Autonoom Gemeentebedrijf Zaventem: Bouwen van een cultuurcentrum met bibliotheek - Opdracht 14: Los meubilair
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Willem Lambertstraat, 1930 Zaventem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Autonoom Gemeentebedrijf Zaventem: Bouwen van een cultuurcentrum met bibliotheek - Opdracht 14: Los meubilair
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Kantoormeubilair
Korte beschrijving:
Opdracht 14 - Perceel 1: Kantoormeubilair
Perceel 2: Brasseriemeubilair
Korte beschrijving:
Opdracht 14 - Perceel 2: Brasseriemeubilair
Perceel 3: Buitenmeubilair
Korte beschrijving:
Opdracht 14 - Perceel 3: Buitenmeubilair
Perceel 4: Loungemeubilair
Korte beschrijving:
Opdracht 14 - Perceel 4: Loungemeubilair
Perceel 5: Projectmeubilair
Korte beschrijving:
Opdracht 14 - Perceel 5: Projectmeubilair
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bijzonder bestek L788/14
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bijzonder bestek L788/14
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Het bedrag van de inschrijving, Weging: 30
Criterium 2: De esthetische kwaliteit, Weging: 30
Criterium 3: De technische en functionele kwaliteit, Weging: 30
Criterium 4: Zekerheid van naleverbaarheid en waarborg, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/10/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 65.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Dossiers zijn te bekomen bij Archiles architecten bvba, Stationsstraat 89 te 2440 Geel door storting van 65,00 euro (incl. BTW en verzendingskosten) op rekeningnummer IBAN: BE94 2300 5680 2614 - BIC: GEBABEBB met vermelding "L788 - opdrachtl 14".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/10/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
26/10/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis Zaventem, Diegemstraat 37, 1930 Zaventem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De opdacht wordt gegund bij open offerteaanvraag.
De uitvoeringstermijn voor deze opdracht bedraagt 60 kalenderdagen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/09/2016