Vzw Sint-catharinascholen Sinaai

Renovatie schoolgebouw blok A lot 5B BINNENSCHRIJNWERKEN.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VZW Sint-Catharinascholen Sinaai
Dries 68, BE-9112 Sinaai
Contact: Deyaert Paul Karel
Tel: +32 52461330 E-mail: paul.deyaert@telenet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=246304
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie schoolgebouw blok A lot 5B BINNENSCHRIJNWERKEN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vleeshouwersstraat 2, 9112 Sinaai
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie schoolgebouw blok A lot 5B BINNENSCHRIJNWERKEN: binnendeuren, vast meubilair, eerste uitrusting, enz.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/10/2016 - 00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/10/2016 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/10/2016 - 09:00
Plaats: Refter Basisschool, Vleeshouwersstraat 2, 9112 Sinaai
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
ERKENNING:
- er is geen erkenning vereist indien het bedrag van de goed te keuren offerte kleiner is dan 50.000 ?;
- indien het bedrag van de goed te keuren offerte groter is dan 50.000 ? dan is klasse 1 ondercategorie D5 vereist.
BESTEK EN PLANNEN VERKRIJGBAAR:
- of op CD-ROM gratis af te halen in de school na telefonische afspraak (0486 71 62 90, Mevr. Christel Deck, directeur);
- of CD-ROM per post te verzenden na ontvangst van 10 ? op rekeningnummer BE41 4013 5014 0110, Sint-Catharinaschool BS, Vleeshouwersstraat 2, 9112 Sinaai met vermelding van naam, adres en met referentie "Dossier Sinaai blok A lot 5B";
- of papieren dossier te verzenden na ontvangst van 81 ? op rekeningnummer BE25 0630 0143 0682 van Paul Deyaert, Schrikkestraat 38, 9250 Waasmunster, met vermelding van naam, adres, BTW-nummer en met referentie "Dossier Sinaai blok A lot 5B".
UITVOERINGSTERMIJN: 60 werkdagen
OPENING DER BIEDINGEN: woensdag 19 oktober 2016 om 9.00 u.
ENKEL PAPIEREN INSCHRIJVINGEN KOMEN IN AANMERKING.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/08/2016

Annonces similaires du BDA :