AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Glabbeek
Grotestraat 33, BE-3380 Glabbeek
Contact: Mevrouw Lieve Uytterhoeven
Tel: +32 16772934 Fax: +32 16771838 E-mail: lieve.uytterhoeven@glabbeek.be
Internet adres(sen): www.glabbeek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuwbouw gemeentelijke basisschool fase 2: omgevingswerken speelplaats lagere school
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentelijke Basisschool, Dries 26 te 3380 Glabbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Nieuwbouw gemeentelijke basisschool fase 2: omgevingswerken speelplaats lagere school
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
de lijst van de voornaamste diensten uitgevoer door de dienstverlener tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van het bedrag en datum, en van de publiek- of privaatrechterlijke instanties waarvoor zij bestemd waren
-
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/9/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 145.20 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek aan te vragen bij Architect De Becker via mail herman.de.becker@telenet.be
contactgegevens 016/777149 - gsm 0475 38 85 84
Kostprijs voor aanvraag van de bestekken 120 EUR (excl btw) - 145,20 EUR (incl btw)
Bewijs van betaling (BE 60 7343 2211 4070) in attechment toe te voegen aan de mail bij opvragen van het bestek
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/9/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/9/2016 - 10:00
Plaats: gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/8/2016