Stad Bilzen

Studie aanleg fietspaden N730 Tongersestraat (kmpt. 9.550 - 10.100) (deel tussen Belisiatunnel en rotonde Carrefour).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Bilzen
Deken Paquayplein 1, BE-3740 Bilzen
Contact: Mevrouw Evi Smets
Tel: +32 89519261 Fax: +32 89501100 E-mail: evi.smets@bilzen.be
Internet adres(sen): www.bilzen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Studie aanleg fietspaden N730 Tongersestraat (kmpt. 9.550 - 10.100) (deel tussen Belisiatunnel en rotonde Carrefour)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Bilzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat de volledige studie voor de aanleg van fietspaden langs de N730 Tongersestraat en dit vanaf de nieuw aan te leggen rotonde thv de oprit Hasselt/N700 (kmpt 9.550) tot aan de spoorwegtunnel/rotonde thv Pasweg x Tongersestraat x N730 (kmpt. 10.100).
De opdracht omvat in hoofdzaak:
a) De studie en het ontwerp voor de aanleg van fietspaden en de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel langs het bovenvermelde wegvak op basis van de geldende regels van de mobiliteitsconvenanten (o.a. startnota, projectnota, enz.) en rekening houdend met de voorschriften in het RUP Stedelijke Entreestrip (te raadplegen op www.bilzen.be);
b) Het opmaken van overeenkomstige onteigeningsplans;
c) Het uitwerken van gedetailleerde aanbestedingsbescheiden (plans, bestek, opmeting en gedetailleerde raming). De raming wordt opgesplitst volgens werken op gemeentewegen en werken op gewestweg, rioleringsposten en niet rioleringsposten en volgens subsidieerbare en niet subsidieerbare delen (volgens af te sluiten SO V tussen stad Bilzen en AWV);
d) Het opmaken van het volledige bouwaanvraagdossier inclusief archeologienota;
e) Assistentie bij het toezicht op de uitvoering van de werken;
f) Kwaliteitsbewaking gedurende de ganse studieopdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van onverenigbaarheid te bevinden zoals bedoeld in dit artikel.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
De buitenlandse inschrijver, alsook de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie, voegt bij zijn offerte een attest of een verklaring volgens de bepalingen van art 62§2.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Attest van niet-faling.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst (maximaal 10 bladzijden) van de voornaamste gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, slaande op het geheel en/of op delen voorzien in deze opdracht.
In de lijst dienen achtereenvolgens vermeld te worden: jaartal uitvoering, titel, bedrag, opdrachtgever, bondige beschrijving van de inhoud van de opdracht en het attest van goede uitvoering. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
In ieder geval moeten referenties vermeld zijn in de domeinen:
- ontwerpen van infrastructuurwerken;
- ontwerpen van wegen en rioleringen;
Enkel de inschrijvers die op basis van de hierboven genoemde selectiecriteria voldoende gekwalificeerd geacht worden om de opdracht te kunnen uitvoeren, komen voor verder onderzoek in aanmerking.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 75
Criterium 2: Projectteam, Weging: 10
Criterium 3: Volledigheid aanbod en prijsdetaillering, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/9/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Verzendkosten : EUR 2,00
Cash of via overschrijving ( EUR 52) op de rekening courant met nummer 091-0004645-18 met vermelding van het besteknummer 206/16 'Studie aanleg fietspaden N730 Tongersestraat'
IBAN: BE50 0910 0046 4518,
BIC: GKCCBEBB,
Naam bank: Belfius.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 3/10/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 3/10/2016 - 14:00
Plaats: stedelijk administratief centrum - raadszaal , 1ste verdieping, Deken Paquayplein 1 te 3740 Bilzen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/8/2016

Annonces similaires du BDA :