AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Katholiek Secundair Onderwijs Mol vzw
Jozef Calasanzstraat 2, BE-2400 Mol
Contact: Mevrouw Ruth Engelen
Tel: +32 14202000 Fax: +32 14202001 E-mail: ruth.engelen@ksom.be
Internet adres(sen): www.ksom.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Wetenschapslokalen Sint-Jan Berchmanscollege - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sint-Jan Berchmanscollege, Jakob Smitslaan 36 te 2400 Mol
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Oprichting wetenschapslokalen in het Sint-Jan Berchmanscollege te Mol. Het betreft oa. werken ruwbouw (houtsceletbouw) , metaalschrijnwerk, elektriciteit, verwarming, ventilatie, sanitair, binnenafwerking (verlaagde plafonds, vaste bemeubeling,.).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61.
Alle bescheiden en nota's die bij de offerte worden gevoegd moeten worden gedagtekend en ondertekend onder de vermelding "Opgemaakt door ondergetekende om gevoegd te worden bij zijn offerte van heden".
Bij de offerte te voegen documenten:
1 Erkenning
Kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers, met vermelding van categorie of ondercategorie en klasse.
De werken die het voorwerp zijn van de aanneming waarop dit bestek van toepassing is, worden gerangschikt op basis van de raming in de categorie/ondercategorie (1) D
klasse .3.
(KB van 26 september 1991, artikel 2).
2 R.S.Z.
Een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid (geen kopie!).
Dit attest moet betrekking hebben op het voorlaatste afgelopen kwartaal vóór de dag van de ontvangst van de offertes (artikel 62 §1).
3 Fiscale verplichtingen
Een attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen.
Dit attest moet betrekking hebben op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de dag van de ontvangst van de offertes (art. 63).
4 Een bewijs waaruit blijkt dat de ondertekenaar van de offerte wel degelijk de bevoegdheid heeft om te ondertekenen.
5 De lijst van eventuele onderaannemers met bewijs van erkenning in de vereiste categorieën en klassen (artikel 12). Indien de identificatie nog niet bekend is, zal deze aan de aanbestedende overheid worden bekendgemaakt alvorens een onderaannemer prestaties levert ter uitvoering van de opdracht. De aannemer zal slechts beroep kunnen doen op een niet vermelde onderaannemer na schriftelijk en voorafgaand akkoord van het bestuur.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nihil
nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De documenten, modellen en monsters die bij de offerte moeten worden gevoegd zijn de volgende:
? Attest van plaatsbezoek (zie bijlage C)
? Referentielijst : min 5 referenties waarvan min 1 referentie in renovatie of uitbreiding van een schoolgebouw.
Plaatsbezoek: De inschrijver is verplicht zich ter plaatse te vergewissen van de bestaande toestand en de moeilijkheidsgraad van de uitvoering van deze opdracht, derwijze dat hij/zij volledig ingelicht is over het uit te voeren werk en hij zijn/haar offerte kan opmaken op basis van de eigen vaststellingen, opmetingen en bekomen informatie.
Om na te gaan of de inschrijver zich aan dit punt heeft gehouden zal bij de offerte verplicht een attest van plaatsbezoek gevoegd worden. (zie bijlage C).
Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met Dhr.Guy Geerinckx via : 014/311841 of guy.geerinckx@sjbmol.be
? Attest van plaatsbezoek (zie bijlage C)
? Referentielijst : min 5 referenties waarvan min 1 referentie in renovatie of uitbreiding van een schoolgebouw.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 10
Criterium 3: Kwaliteit van de werken, Weging: 15
Criterium 4: Stiptheid in uitvoering en planning, nakomen van afspraken, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/9/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 142.37 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bijzonder bestek en de plannen:
? liggen ter inzage bij:
- de ontwerper (adres zie pagina 1)
alle werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur
? zijn digitaal te verkrijgen bij
- de ontwerper:
p.ed architectenbureau bvba
Ginderbuiten 70/1 2400 MOL
tel: 014 451881 p.ed@pedarchitecten.be
? zijn te koop bij:
- de ontwerper
rekeningnummer: BE45 0013 9611 0589
op naam van: p.ed architectenbureau bvba
? tegen de kostprijs van:
- bestek en plannen: 97,00 EUR
- btw (21%): 20,37 EUR
- verzendingskosten: 25,00 EUR
TOTAAL: 142,37 EUR
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
23/9/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
De inschrijver is verplicht zich ter plaatse te vergewissen van de bestaande toestand en de moeilijkheidsgraad van de uitvoering van deze opdracht, derwijze dat hij/zij volledig ingelicht is over het uit te voeren werk en hij zijn/haar offerte kan opmaken op basis van de eigen vaststellingen, opmetingen en bekomen informatie.
Om na te gaan of de inschrijver zich aan dit punt heeft gehouden zal bij de offerte verplicht een attest van plaatsbezoek gevoegd worden. (zie bijlage C).
Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met Dhr.Guy Geerinckx via : 014/311841 of guy.geerinckx@sjbmol.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/8/2016