AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Jozefscollege Aarschot VZW / Dienst aankopen
Schaluin 28, BE-3200 Aarschot
Contact: De heer Jo Van Hecke
Tel: +32 16551128 E-mail: preventie@sjca.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanstellen poetsfirma
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Sint-Jozefscollege Aarschot VZW / Dienst aankopen, Schaluin 28 te 3200 Aarschot
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het schoonmaken van de schoolgebouwen en de inhoud ervan, leveren en plaatsen van hygiënisch papier, ongediertebestrijding en jaarlijkse glaswas
over een periode van 1 jaar, drie keer verlengbaar per periode van 1 jaar na tussentijdse evaluatie
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Minimum één passende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* De omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven.
* Minimum 5 referenties uit de onderwijssector
* Gedetailleerde gegevens van de onderaannemers. De onderaannemers zijn aan dezelfde eisen onderworpen als de hoofdaannemer. Er moeten ook minimum 5 referenties uit de onderwijssector worden voorgelegd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 45
Criterium 2: De voorgestelde calculaties, werkorganisatie, - schema's en -planning , Weging: 20
Criterium 3: Kwaliteit, efficiëntie en communicatie , Weging: 15
Criterium 4: Milieuvriendelijkheid, Weging: 5
Criterium 5: Veiligheid, Weging: 5
Criterium 6: Personeelsbeleid, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/10/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Via overschrijving op rekeningnummer BE46 7343 0144 9636
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
7/10/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
7/10/2016 - 11:00
Plaats: Vergaderruimte Sint-Jozefscollege, Schaluin 28 3200 Aarschot
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
05/09/2016 om 09.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/8/2016