AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Wevelgem
Vanackerestraat 12, BE-8560 Wevelgem
Contact: Geert Casier
Tel: +56 433400
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=245852
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Wevelgem: Aanleg van een gescheiden rioolstelsel in de Cederstraat en Afkoppeling van de Perremeersbeek
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
WEVELGEM: Aanleg van een gescheiden rioolstelsel in de Cederstraat en afkoppeling van de Perremeersbeek
Hoofdstuk A+B: Subsidieerbare rioleringswerken
DWA-rioleringen in gres en ongewapend beton, RWA-rioleringen in ongewapend en gewapend beton, het bouwen van inspectieputten en een overstortconstructie, het bouwen van RWA- en DWA-huisaansluitingen en alle aanverwante werken.
Hoofdstuk C: Overige werken
C.1. Niet-subsidieerbare rioleringswerken
C.2. Wegeniswerken
De aanleg van de wegenis:
Rijwegverharding in asfalt, een kruispunt met middenberm in ongewapend cementbeton, parkeerstroken in drainerende betonstraatstenen (22x11x10), watergreppels in 3 rijen betonstraatstenen (22x11x10), borduren type IB, voetpaden in betonstraatstenen (22x22x8) afgeboord met borduren type ID1, plantvakken achteraan afgeboord met borduren type ID1
Wandelpad in ongewapende cementbetonverharding
Plaatsen van omheining en haag
C.2. Groenaanleg en groenbeheer
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: C of ondercategorie C1
klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/09/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 275.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden die in het bijzonder toepasselijk zijn kunnen, mits voorafgaandelijke storting op rekening nr. IBAN BE56 4683 1619 3188 - BIC KREDBEBB van Bureau Cnockaert, Hoogweg 40, 8940 Wervik en met vermelding van het BTW-nr. en dossiernr. WL 0035, worden aangekocht aan de volgende voorwaarden (btw incl.): het bestek met bijlagen, de offertebescheiden (offerte en samenvattende opmetingsstaat), de plannen en het veiligheids- en gezondheidsplan:
TOTALE VERKOOPPRIJS VAN DE OPDRACHTDOCUMENTEN:
Dossier WL 0035: 275,00 eur ( BTW incl.).
De digitale aanbestedingsdocumenten kunnen ook gratis digitaal verkregen worden via mail aan evelyn.lefevre@cnockaert.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/09/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
27/09/2016 - 11:00
Plaats: De opening van de offertes heeft plaats ten overstaan van de Burgemeester of Afgevaardigde in de vergaderzaal van het gemeenteloket, Vanackerestraat 12 te Wevelgem.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de opening is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/08/2016