AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Lanaken p.a. Dienstencentrum AGB
Aan de Engelse Hof 10/4, BE-3620 Lanaken
Contact: Mevrouw Philomène Dops
Tel: +32 89730792 Fax: +32 89722487 E-mail: philomene.dops@lanaken.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lanaken : Schoonmaken diverse gemeentelijke gebouwen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lanaken : Schoonmaken diverse gemeentelijke gebouwen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.
* De inschrijver verzekert zijn burgerlijke beroepsaansprakelijkheid conform de wettelijke bepalingen. De inschrijver dient een attest van deze verzekering voor te leggen.
Het verzekeringsattest burgerlijke aansprakelijkheid dient minimaal de einddatum van dekking te bevatten
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van bedrag en datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren:
a) indien het diensten aan overheden betreft, worden de diensten aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of goedgekeurd;
b) indien het gaat om diensten aan privaatrechtelijke personen worden de diensten aangetoond door certificaten opgesteld door deze personen of, bij ontstentenis, door een verklaring van de dienstverlener.
* Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Kennis van het uitvoerend personeel met betrekking tot de dagtaken, Weging: 25
Criterium 3: Controlemomenten door inschrijver, Weging: 10
Criterium 4: Afleveren van productfiches met betrekking tot de onderhoudsmiddelen, Weging: 10
Criterium 5: Evaluatie door opdrachtgevend bestuur en inschrijver , Weging: 10
Criterium 6: Facturatie, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/10/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 30.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verzendkosten : EUR 10,00
Het bestek kan bekomen worden door storting van de aankoopprijs van het bestek inclusief de verzendingskosten op bankrekening BE45 0910 0048 1389 (BIC code GKCCBEBB) of door afhaling van het bestek op het Gemeentehuis (tijdens de openingsuren - enkel in de voormiddag van dinsdag t/m vrijdag) tegen contante betaling van de aankoopprijs van het bestek.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
4/10/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
4/10/2016 - 14:00
Plaats: Gemeente Lanaken p.a. Dienstencentrum AGB, Aan de Engelse Hof 10/4 te 3620 Lanaken
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaats van opening : Dienstencentrum AGB, Aan de Engelse Hof 10 bus 4 te 3620 Lanaken
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/8/2016