Erasmushogeschool Brussel

Lift Kleine Zavel 5 met 5 stopplaatsen en maatwerk.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Erasmushogeschool Brussel
Nijverheidskaai 170, BE-1070 Brussel
E-mail: facility@ehb.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lift Kleine Zavel 5
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lift Kleine Zavel 5 met 5 stopplaatsen en maatwerk.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61.
De inschrijver moet voldaan hebben aan de vereisten inzake de betaling van zijn sociale bijdrage aan de Sociale Zekerheid en aan zijn fiscale verplichtingen. Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid zelf de nodige documenten op.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een bankverklaring volgens model opgenomen in het bestek, dient aan de inschrijving toegevoegd te worden
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn offerte 3 referenties van uitgevoerde werken in België waarbij een lift op maat werd geplaatst met een nuttige last van minimum 500 kg, opgeleverd maximaal 4 jaar geleden.
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: N1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 60
Criterium 2: afmetingen van de lift, Weging: 30
Criterium 3: uitvoeringstermijn, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/10/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 07/10/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 07/10/2016 - 14:00
Plaats: Nijverheidskaai 170 - 1070 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek kan enkel aangevraagd worden via facility@ehb.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/08/2016

Annonces similaires du BDA :