AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Havenbedrijf Antwerpen
Hofstraat 17, BE-2000 Antwerpen
Contact: Alle gebruikers
Adresse(s) internet: www.portofantwerp.com
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren, plaatsen, vernieuwen, aanpassen, onderhoud van wegverlichting en laagspanning voedingscabines in het havengebied Antwerpen
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Fournitures.
Lieu principal de livraison de fournitures: Haven van Antwerpen
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Deze opdracht heeft als voorwerp:
1. Het aanbrengen, aanpassen en/of demonteren van wegverlichtingsinstallaties op de Linker Schelde Oever.
2. De leveringen en werken nodig voor het onderhoud en in volmaakte staat van werking houden van de wegverlichting langs gewestwegen op de Linker Schelde Oever.
3. De levering en werken nodig voor aanpassingen, of verplaatsingen van hogervermelde installaties of uitrustingen.
De levering van de verlichtingstoestellen, hulpapparatuur en lampen maakt als onderdeel van de bestelde werkzaamheden ( vb. nieuwbouw, onderhoud, cyclisch onderhoud, . ) deel uit van de opdracht.
Al naargelang de werken kaderen in de nieuwbouw, onderhoud, averijen, . kunnen de uitrustingen het voorwerp uitmaken van bijkomende leveringen of van recuperatie van gedemonteerd materiaal.
Om de opdracht voor het onderhoud uit te voeren zijn volgende deelopdrachten van toepassing:
- Cyclisch onderhoud
- Dringende werken
- Niet-dringende werken
- Onderhoud, vernieuwingen en aanpassing op bestelling
Het onderhoud van de volgende soorten installaties maken geen deel uit van de opdracht: het onderhoud van de driekleurige lichtseininstallaties, verkeersregelaars, knipperlichten op gewestwegen en bi-flashinstallaties op gewestwegen.
II.1.8. Division en lots: Non.
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
II.2.1. Quantité ou étendue globale:
-
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
De kandidaat mag zich niet bevinden in één van de situaties van artikel 66 van het KB van 16 juli 2012.
De indiening van de aanvraag tot deelneming geldt als impliciete verklaring op erewoord dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in §§1 en 2 van art. 66 van het KB van 16 juli 2012.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de gegevens die deze impliciete verklaring ondersteunen, te verifiëren. Voor zover ze daartoe over de mogelijkheid beschikt, zal ze, conform artikel 65, §1 van hetzelfde KB, via elektronische middelen bij de gegevensbeheerders inlichtingen en documenten opvragen om de persoonlijke toestand van de kandidaat te onderzoeken. Indien deze mogelijkheid niet bestaat, kan de aanbestedende overheid in elk stadium van de procedure verzoeken om de nodige bewijsstukken voor te leggen.
III.2.2. Capacité économique et financière:
De kandidaat toont zijn financiële en economische bekwaamheid aan door een bankverklaring.
III.2.3. Capacité technique:
De kandidaat dient een lijst te bezorgen met referenties van gelijkaardige opdrachten gedurende de laatste 3 jaar waaruit blijkt dat hij ervaring heeft met het uitvoeren van periodiek en curatief onderhoud op openbare verlichting.
Vereiste erkenning: P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties) , Klasse 2
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés dans le cahier des charges, dans l'invitation à soumissionner ou à négocier ou encore dans le document descriptif.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 23/9/2016-
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
26/9/2016-11:00
Wijze van indienen - e-procurement
Het indienen en ontvangen van offertes en aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.
Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie, en niet per e-mail!
De elektronische indiening van offertes en aanvragen tot deelneming gebeurt via : https://eten.publicprocurement.be
Voor meer informatie wordt verwezen naar : http://www.publicprocurement.be.
Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.
Om te verhelpen aan sommige problemen die zich kunnen voordoen bij de overlegging, de ontvangst of de opening van met elektronische middelen ingediende kandidatuurstellingen/ offertes, geeft het Havenbedrijf de toestemming aan de kandidaten / inschrijvers om overeenkomstig art. 57 §3, 2° van het KB van 16 juli 2012 zowel een kandidatuurstelling / offerte, overgelegd met elektronische middelen, in te dienen, als een veiligheidskopie. Deze veiligheidskopie wordt in een definitief gesloten envelop gestoken waarop duidelijk "veiligheidskopie" wordt vermeld en wordt binnen de opgelegde ontvangsttermijn ingediend op volgend adres: Havenbedrijf Antwerpen, Administratie overheidsopdrachten, Zaha Hadidplein 1, 2030 Antwerpen. Deze kopie mag enkel worden geopend ingeval van een tekortkoming bij de overlegging, de ontvangst of de opening van de met elektronische middelen overgelegde kandidatuurstelling / offerte. Ze vervangt in dat geval definitief het met elektronische middelen overgelegd stuk. De veiligheidskopie is voor het overige onderworpen aan de op offertes toepasselijke regels van het KB van 16 juli 2012.
De veiligheidskopie kan enkel en alleen aanvaard worden als er een aantoonbare fout is in het e-tenderingssysteem zelf en deze schriftelijk bevestigd werd door de helpdesk van e-procurement.
Het betreft hier enkel een oproep tot kandidaten. Het bestek wordt pas in de 2e ronde van de procedure toegezonden aan de geselecteerde kandidaten. Momenteel is er nog geen bestek voorhanden.
Uw kandidatuurstelling dient digitaal gehandtekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.
U dient het begeleidend document kandidatuurstelling in te vullen en bij uw kandidatuurstelling te voegen. Zo niet, kan uw kandidatuurstelling geweerd worden.
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:19/8/2016