AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Intergemeentelijke opdrachthoudende Vereniging voor huisvuilverwerking Meetjesland (IVM o.v.)
Sint-Laureinsesteenweg 29, BE-9900 Eeklo
Contact: De heer Johan Haegeman
Tel: +32 93778211 Fax: +32 93781844 E-mail: johan.haegeman@ivmmilieubeheer.be
Internet adres(sen): www.ivmmilieubeheer.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Optimalisatie afvalenergiecentrale (AEC)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Afdeling Exploitatie, Sint-Laureinsesteenweg 29 te 9900 Eeklo
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Ontwerp, optimalisatie, uitvoering en opstart voor aanpassingswerken van de bestaande Afval Energie Centrale (AEC)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring met betrekking tot de omzet betreffende de activiteiten zoals beschreven in deze opdracht.
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Vereiste erkenning: U (Installaties voor huisvuilverwerking), Klasse 8
K (Mechanische uitrustingen), Klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Finacieel criterium, Weging: 40
Criterium 2: Technisch criterium: kwaliteit van het aanbod, Weging: 40
Criterium 3: Plan van aanpak en planning, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/9/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 80.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Antea Belgium
Buchtenstraat 9, 9051 Gent BE
Contactpersoon: Annick Van Bruwaene
Tel: +32 92616300 fax +32 92616301 E-mail: annick.vanbruwaene@anteagroup.com
De bescheiden worden te koop gesteld, tenzij op kantoor, hetzij via voorafgaandelijke storting op rekening nr. IBAN BE81 4062 0904 6124 (BIC KREDBEBB)
Prijs voor digitaal dossier 80 EUR
Bestek op papier verkrijgbaar tegen 2250 EUR
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/11/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/11/2016 - 10:00
Plaats: I.V.M. ov, Sint-Laureinsesteenweg 29 te Eeklo
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Antea Belgium
Buchtenstraat 9, 9051 Gent BE
Contactpersoon: Dirk Dermaux
Tel: +32 92616320 E-mail: dirk.dermaux@anteagroup.com
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/8/2016