Inter-vilvoordse Maatschappij Voor Huisvesting

Het onderhoud, pechverhelping en totale waarborg van CV installaties, toestellen voor warm waterbereidingen, ventilatiesystemen, waterverzachters en pompen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Inter-Vilvoordse Maatschappij voor Huisvesting
Parkstraat 115, BE-1800 Vilvoorde
Contact: De heer Olivier Moelaert
Tel: +32 22571150 Fax: +32 22571160 E-mail: projecten@intervilvoordse.be
Internet adres(sen): www.intervilvoordse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Het onderhoud, pechverhelping en totale waarborg van CV installaties, toestellen voor warm waterbereidingen, ventilatiesystemen, waterverzachters en pompen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Arrondissement Halle-Vilvoorde, Machelen-Diegem en Muizen (Mechelen) / Vilvoorde, Machelen-Diegem en Muizen (Mechelen) / Arrondissement Halle-Vilvoorde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het onderhoud, pechverhelping en totale waarborg van CV installaties, toestellen voor warm waterbereidingen, ventilatiesystemen, waterverzachters en pompen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Inter-Vilvoordse
Korte beschrijving:
Inter-Vilvoordse
Perceel 2: Gewestelijke Maatschappij voor Volkshuisvesting - zone west
Korte beschrijving:
Gewestelijke Maatschappij voor Volkshuisvesting - zone west
Perceel 3: Gewestelijke Maatschappij voor Volkshuisvesting - zone oost
Korte beschrijving:
Gewestelijke Maatschappij voor Volkshuisvesting - zone oost
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
** Omdat de volgende documenten voor de aanbestedende overheid niet kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen zoals bedoeld in artikel 60 § 1 moeten bovenop de impliciete verklaring op erewoord dit document bij de offerte worden gevoegd:
Een uittreksel uit het strafregister op naam van de firma of een evenwaardig document, niet ouder dan 3 maanden op de uiterste datum van indiening van de offertes.
Het uittreksel uit het strafregister is te bekomen bij de Federale Overheidsdienst Justitie.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Bankverklaring mag maximum 3 maanden oud zijn op datum van opening offertes
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1. De inschrijver moet beschikken over minstens 5 loontrekkende, voor de opdracht voldoende geschoolde, technici die aan het bedrijf met een arbeidsovereenkomst verbonden zijn en die zonodig ingezet zullen worden voor onderhavige opdracht. De inschrijver voegt dienaangaande een personeelslijst toe met de naam en de scholingsgraad van de betrokken loontrekkende, voor de opdracht voldoende geschoolde, technici.
2. De inschrijver verklaart op eer dat de huurders in het Nederlands te woord zullen worden gestaan. Voor de faciliteitengemeenten dient de taalwetgeving gerespecteerd te worden
3. De inschrijver verklaart gehabiliteerd te zijn mbt de verwarmingsinstallaties op aardgas.
4. De inschrijver voegt bij zijn inschrijving een lijst met minstens 2 klanten, waarvoor hij bij elk afzonderlijk in minstens 150 woongelegenheden de verwarmingsinstallaties onderhoudt en een wachtdienst organiseert. Deze lijst bevat o.a. de naam en het adres van de klant, de contactpersoon bij de klant en het aantal te onderhouden centrale verwarmingsinstallaties. Bovendien voegt de inschrijver bij deze lijst minstens 2 attesten van deze klanten waaruit blijkt dat de afgesloten contracten mbt onderhoud en georganiseerde wachtdienst, tot heden, tot grote voldoening van het bestuur uitgevoerd werden.
5. De inschrijver dient te beschikken over een telefonisch bemande wachtdienst, en dit 24/24 uren en 7/7 dagen. Indien een huurder niet rechtstreeks verbonden wordt met een medewerker van de inschrijver (vb oproep via tussenkomst van een antwoordapparaat), verbindt de inschrijver er zich toe de huurder binnen de 10 minuten na een oproep terug te bellen. De inschrijver voegt dienaangaande een verklaring aan zijn inschrijving toe waaruit blijkt dat de inschrijver beschikt over een georganiseerde wachtdienst en waaruit blijkt hoe de wachtdienst georganiseerd wordt.
6. De inschrijver voegt bij zijn inschrijving een verklaring toe, waarin hij verklaart:
a. Maandelijks te zullen rapporteren aan de klant mbt de uitgevoerde onderhoudsbeurten, herstellingen en vervangingen en dit zowel mbt de cv installatie, de regenwaterpompen en het ventilatiesysteem.
b. Een preventieve onderhoudsplanning op te maken.
c. De wettelijke controles en onderhoudsbeurten mbt alle technische installaties op te volgen en te rapporteren aan de klant.
bij punt 4 : twee referenties
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/11/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek op te vragen door het versturen naar een e-mail gericht aan projecten@intervilvoordse.be met als referentie titel van het project.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 8/11/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 8/11/2016 - 14:00
Plaats: Kantoren Inter-Vilvoordse, raadzaal 2e verdieping, Parkstraat 115 te 1800 Vilvoorde
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Met uitzondering van de individuele woongelegenheden gas zijn alle overige technische installaties verplicht te bezoeken.
De inschrijver vraagt een plaatsbezoek aan bij beide opdrachtgevers, er zal per perceel een attest worden afgeleverd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/8/2016

Annonces similaires du BDA :