AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Roeselare
Botermarkt 2, BE-8800 Roeselare
Contact: Mevrouw Katleen Vanhoutte
Tel: +32 51262355 E-mail: katleen.vanhoutte@roeselare.be
Internet adres(sen): www.roeselare.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Vervanging van hoogspanningscabines en hoofdborden - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: diverse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanneming waarop dit deel van het bestek betrekking heeft, heeft tot doel het moderniseren van hoogspanningscabines en laagspanningsborden op diverse locaties, met name:
1.SASK, Leenstraat 10: volledig vernieuwen hoogspanningscabine en vernieuwen hoofdbord.
2.Stadhuis / politiegebouw, Botermarkt 12: vernieuwen hoogspanningscabine.
3.STAP, Meenseheirweg 36: verwijderen cabine, aanleg ondergrondse kabel een aansluiting op laagspanningsbord 'De Spil'.
4.Expo Roeselare, Diksmuidsesteenweg 400: aanpassen opmerkingen keuringsverslag.
5.Stedelijke basisschool 1, Brugsesteenweg 75: aanpassen opmerkingen keuringsverslag.
6.CVO, Kokelarestraat 5: wegwerken opmerkingen keuringsverslag.
7.Sportstadion Schiervelde, Diksmuidsesteenweg 374: wegwerken opmerkingen keuringsverslag.
8.stadhuis Roeselare, Botermarkt 2: plaatsen nieuw hoofdbord laagspanning.
9.DIPOD, Hoogleedsesteenweg 143: vernieuwen hoogspanningscabine.
Voor deze aanpassingen worden volgende voorschriften en documenten gerespecteerd:
KB 4 december 2012
-betreffende de minimale voorschriften inzake veiligheid van elektrische installaties op arbeidsplaatsen (B.S. 21.12.2012)
-Synergrid C2/112 en bijlagen
-Risico-analyse van Eandis
-Keuringsverslagen van hoogspanningscabines
Het wegwerken van alle opmerkingen in bovenstaande verslagen behoren eveneens bij de opdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het KB van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Uittreksel uit het Centraal Strafregister
Dit attest moet niet bij de offerte gevoegd worden, maar zal enkel gevraagd worden aan de inschrijver wie de opdracht uiteindelijk gegund krijgt.
Dit attest kan u gemakkelijk per mail aanvragen: cjc-csr@just.fgov.be
Vermeld hierbij volgende gegevens:
1. Naam rechtspersoon
2. Ondernemingsnummer
3. Adres
4. Reden (= aanbesteding)
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
.
Vereiste erkenning: P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/9/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en inschrijvingsbiljet
Het stadsbestuur van Roeselare is belast met de verdeling van alle bescheiden betreffende de hierbij bedoelde aanneming. De stukken worden uitsluitend (gratis) digitaal bezorgd. Opvragen van de documenten kan via de, in de publicatie, opgegeven link
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/9/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren. Hij neemt hiervoor contact op met De heer Derry Hannon, tel. 051 26 97 85 of via e-mail naar derry.hannon@roeselare.be .
Het plaatsbezoek gaat door tussen 17 augustus tot 31 augustus. Indien een aannemer later dan deze periode nog een plaatsbezoek wil brengen dan neemt hij hiervoor onmiddellijk contact op met Dhr. Hannon.
De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/8/2016