AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen
Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, BE-2018 Antwerpen
Contact: Tom Sels
Tel: +32 32249341 E-mail: tom.sels@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=245487
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Elektrische voeding Tunnels : De vernieuwing van laagspanningsinstallaties en sturing
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken zijn op te delen in de onderstaande opdrachten :
- Elektrische voeding tunnels - De vernieuwing van laagspanningsinstallaties en sturing in diverse grotere voertuigtunnels waaronder Vier Armen tunnel, Leonardtunnel; Tijsmanstunnel, Kennedytunnel, Half Open Tunnel, Craeybeckxtunnel, Beverentunnel, Rupeltunnel, Groenendaaltunnel, Jan De Vostunnel, Amamtunnel, Leietunnels, Waasland- en Sint-Annatunnel, Zelzatetunnel en de Tunnel Hoge Weg te Gent.
- Elektrische voeding pompstations - De vernieuwing van de laagspanningsinstallaties voor pompstations en sturing in diverse fietserstunnels verspreid over Vlaanderen.
- Het verzekeren van een omnium onderhoudscontract voor de betrokken kunstwerken.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/10/2016 - 11:15
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/10/2016 - 11:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
28/10/2016 - 11:15
Plaats: Wegen en Verkeer Antwerpen VAC-Antwerpen - Anna Bijnsgebouw Lange Kievitstraat 111-113 - bus 41, 7de verdieping 2018 Antwerpen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
VI. 3 Nadere inlichtingen:
- Gelieve document(en) aan te leveren waaruit blijkt dat de perso(o)n(en) die de offerte
elektronisch onderteken(t)(en) gemachtigd (is) (zijn) rechtsgeldig te handtekenen.
- De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel als mogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en het invulformulier inzake veiligheid dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan dewelke als aparte documenten dienen geüpload te worden.
De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij [inschrijver] de naam van de inschrijver is, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc, xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in het overeenkomstig artikel.
bestandsnaam inhoud van het bestand
01_OF-[inschrijver].[ext] het offerteformulier
02_SO-[inschrijver].[ext] de samenvattende opmetingsstaat overeenkomstig de bepalingen van Art. 80
03_81-[nr]-[inschrijver].[ext] de documenten die bij de offerte gevoegd moeten worden overeenkomstig de bepalingen van Art. 81
04_69-[nr]-[inschrijver].[ext] de referenties waarmee de technische bekwaamheid aangetoond wordt overeenkomstig de bepalingen van Art. 69
- De samenvattende opmeting wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld. De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris. Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze cellen in de kolommen 'Eenheidsprijs/bedrag (EUR)', 'Eenheidsprijs/bedrag voluit geschreven' (enkel indien zichtbaar), 'Vermindering/vermeerdering' (enkel indien zichtbaar) en 'Totaal (incl. vermindering/vermeerdering) EUR'. De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand. Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-tendering. Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf bestand aldus het enige rechtsgeldige. Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op http://mow.vlaanderen.be/qc.
Indien de inschrijver een ander formulier gebruikt dan het Excel-bestand dat door de aanbestedende overheid ter beschikking wordt gesteld, dan draagt hij de volle verantwoordelijkheid voor de volledige overeenstemming van de door hem aangewende documenten met het formulier.
- Het bestek en eventuele bijlagen zijn enkel digitaal verkrijgbaar via eTendering: https://eten.publicprocurement.be/
- Bij dit bestek zal 1 inventaris gepubliceerd worden, die bestaat uit diverse tabbladen waarin de 4 inventarissen van de deelcontracten terug te vinden zijn.
- Aanvullend aan het plaatsbezoek wordt een infosessie gehouden tijdens dewelke de belangrijkste paragrafen van onderliggend bijzonder bestek toegelicht worden, dit is met inbegrip van het verschaffen van verduidelijking bij deelopdracht 4 - Omnium Onderhoudscontract.
Gedurende de infosessie heeft de kandidaat-inschrijver de mogelijkheid om bijkomende vragen te stellen ter verduidelijking van bepaalde technieken of mogelijke praktische problemen.
Het bestuur verkiest om bijkomende vragen per mail te ontvangen en wel 5 werkdagen voor de dag van de infosessie.
De infosessie wordt georganiseerd op vrijdag 7 oktober 2016 - 10h00 - 13h00.
De plaats is in de gebouwen van :
De Vlaamse overheid Agentschap Wegen en Verkeer, Wegen en Verkeer Antwerpen Vlaams Administratief Centrum Anna-Bijnsgebouw Tunnelorganisatie Vlaanderen - 7de verdieping Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, 2018 Antwerpen
De infosessie is vrij toegankelijk voor elke kandidaat-inschrijver.
De bekomen informatie is louter informatief en wordt verstrekt onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/08/2016