AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Vincenthof
Gasthuisstraat 10, BE-9041 Oostakker
Contact: Marc Lataire
E-mail: marc.l@vincenthof.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=245447
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
vzw Vincenthof - vervangingsnieuwbouw grootkeuken en administratie - perceel keukenuitrusting
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gasthuisstraat 10, 9041 Oostakker
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
vzw Vincenthof - vervangingsnieuwbouw grootkeuken en administratie - perceel keukenuitrusting
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 1ste kwartaal 2016
Fiscaal atterst uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform artikel 63 KB Plaatsing Overheidsopdrachten dd. 15.07.2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: T4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/09/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 121.00 EUR, BTW 6 % en verzendingskosten inbegrepen te storten op rekeningnummer IBAN BE56 7755 2609 5988 van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge, met vermelding van 7374-060a en BTW nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/09/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/09/2016 - 11:00
Plaats: WZC Vincenthof, Gasthuisstraat 21 - vergaderzaal tav Dhr. Marc Lataire, 9041 Oostakker
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 80 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/08/2016