AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Oosterzele
Dorp 1, BE-9860 Oosterzele
Contact: De heer Tom Hofman
Tel: +32 93639930 Fax: +32 93624509 E-mail: tom.hofman@oosterzele.be
Internet adres(sen): www.oosterzele.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Inrichting fiets- en voetpaden, Boerestraat / Kalle
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Boerestraat / Kalle
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Zagen en uitbreken gedeelte betonnen rijweg
Inbuizen van grachten
Aanleggen van een fietspad met fundering in gekleurde KWS-verharding
Aanleggen van voetpaden in betonstraatstenen
Aanpassen van bestaande wegdek aan aansluiting met fietspad
Aanplanten van hagen en heesters
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de belastingen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de btw belasting.
* Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken) , Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/9/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: cash of via overschrijving op rekeningnummer 091-0003150-75
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/9/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/9/2016 - 11:00
Plaats: Raadzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/8/2016