Onze Lieve Vrouw Van Troost V.z.w.

Uitnodiging tot indienen offerte - BEADEMINGSMATERIAAL.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w.
Kroonveldlaan 50, BE-9200 Dendermonde
Contact: Mevrouw Ilse Fabry
Tel: +32 52252900 Fax: +32 52252871 E-mail: ilse.fabry@azsintblasius.be
Internet adres(sen): www.azsintblasius.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - BEADEMINGSMATERIAAL - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w., Kroonveldlaan 50 te 9200 Dendermonde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het az Sint-Blasius (Onze Lieve Vrouw Van Troost vzw) is een middelgroot algemeen ziekenhuis (439 erkende bedden in 2014) met een breed en hoogkwalitatief aanbod van specialistische zorg. Het ziekenhuis geniet een sterke reputatie inzake minimaal invasieve geneeskunde. Het az Sint-Blasius richt zich voornamelijk op de eigen regio. De rechtstreekse invloedsfeer strekt zich uit over 12 gemeenten, met een potentieel van 220.000 inwoners. In Dendermonde behaalt az Sint-Blasius een patiëntenaandeel van 74%. Meer informatie over het az Sint-Blasius is terug te vinden www.azsintblasius.be.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: FILTERS/SWIVELS voor op IZ en OK
Korte beschrijving:
FILTERS/SWIVELS voor op IZ en OK
Perceel 2: BEADEMINGSSLANGEN
Korte beschrijving:
BEADEMINGSSLANGEN
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
187.600,- Euro
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
- Geen negatief eigen vermogen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een referentielijst met contactpersoon, naam, telefoonnr. en emailadres
Minstens 3 referenties van contracten met een gelijkaardige ordegrootte kunnen voorleggen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 40
Criterium 3: Service, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 6/9/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 6/9/2016 - 10:00
Plaats: az Sint-Blasius, Aankoopdienst, 4de verdieping, vergaderzaal, Kroonveldlaan 50 te 9200 Dendermonde
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/8/2016

Annonces similaires du BDA :