Agentschap Facilitair Bedrijf

2016/HFB/OO/32659 - Technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties en prestaties op afroep.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=245419
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2016/HFB/OO/32659 - Technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties en prestaties op afroep.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Kaaitheater; Sainteclette Square 19, 1000 Brussel Brussel
Kaaistudio's; Onze-Lieve-Vrouw-van-Vaakstraat 81, 1000 Brussel
Beursschouwurg; A. Ortsstraat 20-28, 1000 Brussel
Zinnema; Veeweydestraat 24/26, 1070 Anderlecht
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties en prestaties op afroep.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Technische waarde van de offerte, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/10/2016 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 04/10/2016 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 04/10/2016 - 09:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 - bus 60 - 1000 Brussel, lokaal 5D05.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek
Het plaatsbezoek is verplicht voor elk van de betrokken gebouwen. Het attest van plaatsbezoek per gebouw is toegevoegd als bijlage aan dit bestek.
De plaatsbezoeken gaan door in Zinnema, Kaaitheater, Kaaistudio's en de Beursschouwburg, op 30/08 en 08/09 Telkens tussen 10:00 uur en 15 uur. De opeenvolging van de locaties en de bijhorende uren van het plaatsbezoek per locatie zal voorafgaand door de aanbestedende overheid per mail worden meegedeeld per kandidaat inschrijver.
Elke inschrijver mag slechts aan één plaatsbezoek deelnemen. Het nemen van foto's is toegestaan.
De deelname aan het plaatsbezoek dient, met vermelding van voorkeursdatum en het aantal deelnemende personen, kenbaar gemaakt te worden op volgend email-adres: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be en dit tegen uiterlijk 24/08/2016 om 12. uur.
Informatievergadering
Er wordt een vrijblijvende informatievergadering voorzien op 19/09/2016 om 14 u op het onderstaand adres:
Deze informatievergadering is niet verplicht.
Boudewijngebouw
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
5D03 Balkon Links
Volgende items zullen toegelicht worden op deze vergadering:
? De antwoorden op de vooraf gestelde vragen, die per mail bezorgd dienen te worden tegen uiterlijk 14/09/2016, 16u op mailadres Aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be Tijdens de informatievergadering worden geen bijkomende vragen beantwoord en worden er ook geen vragen meer aanvaard.
? Een toelichting van hoe men correct een offerte elektronisch kan indienen via e-procurement
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/08/2016

Annonces similaires du BDA :