Mobiliteit En Openbare Werken, Agentschap Wegen En Verkeer, Afdeling Vlaams-brabant

N25 Oud Heverlee - Onthaalzone Torenvalk.


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Vlaams-Brabant
Diestsepoort 6 bus 81, BE-3000 Leuven
Contact: Wegen en Verkeer Vlaams-Brabant
E-mail: wegen.vlaamsbrabant@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen):
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=239104
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
N25 Oud Heverlee - Onthaalzone Torenvalk
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanneming omvat de aanleg van de onthaalzone Torenvalk, gelegen langs de N25 tussen het kruispunt van de Lijsterstraat en de Naamsesteenweg / Bierbeekstraat te Oud Heverlee (Blanden)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Art. 95. Betalingen - 5. Adressering van de betalingsbescheiden
In plaats van:
De betalingsbescheiden (vorderingsstaten, betalingsaanvragen en facturen) dienen opgesteld op naam van het Vlaams Gewest en geadresseerd aan de aanbestedende overheid:
Agentschap Wegen en Verkeer
Wegen en Verkeer Vlaams Brabant
Diestsepoort 6 bus 81 3000 Leuven
Te lezen:
De betalingsbescheiden (vorderingsstaten, betalingsaanvragen) dienen opgesteld op naam van het Vlaams Gewest en geadresseerd aan de aanbestedende overheid:
Agentschap Wegen en Verkeer
Wegen en Verkeer Vlaams Brabant
Diestsepoort 6 bus 81 3000 Leuven
Vanaf 1 januari 2017 worden enkel elektronische facturen (e-facturen) in XML (UBL 2.1) formaat aanvaard.
a) E-invoicing via het Mercuriusplatform
De e-facturen moeten elektronisch ingediend worden via het platform Mercurius. Dit federale platform zorgt ervoor dat alle Belgische overheden bereikbaar zijn voor e-invoicing, en is gestoeld op een Europees afsprakenkader: Peppol.
Voor informatie over e-invoicing bij de Vlaamse overheid: zie https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing
Voor informatie over het Mercuriusplatform, het technische formaat van de e-factuur en Peppol, zie https://overheid.vlaanderen.be/mercurius-en-peppol
b) Starten met e-invoicing
Het verzenden van uw e-factuur naar de overheid kan op volgende manieren gebeuren:
 U kunt gratis gebruik maken van het Mercuriusportaal voor een eenvoudige registratie en verzending van uw e-facturen: https://digital.belgium.be/e-invoicing
 U kunt kiezen voor een meer geïntegreerde elektronische facturatie binnen uw onderneming. Wat u dan nodig heeft is een Peppol 'Access Point' voor de verzending van uw e-facturen naar de overheid.
Er zijn tal van oplossingen beschikbaar op de markt die volwaardige elektronische facturatie mogelijk maken. (Serviceproviders en softwarehuizen voor e-invoicing, boekhoudpakketen, ERP-pakketten, facturatiesoftware, ..)
Overzichten en contactgegevens kan u terugvinden op https://overheid.vlaanderen.be/project-e-invoicing
Alvorens u start met elektronisch factureren naar een entiteit van de Vlaamse overheid meldt u zich als leverancier eenmalig op e.procurement@vlaanderen.be.
Meer informatie is terug te vinden op https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers
c) Inhoud van de elektronische factuur
1. De elektronische factuur dient, naast de gegevens die verplicht zijn overeenkomstig het BTW-wetboek, zeker volgende gegevens te bevatten die essentieel zijn voor de verwerking van de factuur:
Identificatienummer van de aanbestedende overheid: 0316.380.841
Bestelbonnummer of inkoopordernummer: dit nummer wordt bepaald na sluiting van het contract en zal vermeld worden in het aanvangsbevel en/of de factuuraanvraag;
Factuuraanvraagreferentie: unieke referentie die vermeld wordt op de factuuraanvraag.
2. Indien u gebruikmaakt van een Peppol Access Points, dient de opmaak van de e-factuur in overeenstemming te zijn met de UBL 2.1 mapping: zie https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers.
De UBL-mapping tabel op deze webpagina vermeldt in welke velden de factuurgegevens dienen opgenomen te worden.
Informatie over het invullen van opdrachtspecifieke gegevens vindt u in het document 'business afspraken met de Vlaamse overheid" op dezelfde webpagina.
3. De opdrachtnemer waakt erover dat de elektronische factuur vrij is van virussen, macro's of andere schadelijke instructies. Bestanden die aangetast zijn door virussen, macro's of andere schadelijke instructies kunnen als niet ontvangen worden beschouwd.
Tot en met 31/12/2016 kunnen de facturen ook op volgende manieren worden ingediend:
- Facturen aangeleverd als Pdf-bestand.
Uw factuur moet als Pdf-bestand worden opgestuurd naar volgend e-mailadres;
Postkamer Facturatie: postkamerfacturatie@fb.vlaanderen.be.
- Facturen op papier.
De facturen die op naam van het Vlaams Gewest worden opgesteld, worden gericht aan:
Agentschap Wegen en Verkeer
Wegen en Verkeer Vlaams-Brabant
Diestsepoort 6 bus 81 - 3000 Leuven
VI.4. OVERIGE NADERE INLICHTINGEN:
Document 'Technisch verslag N25 te Oud-Heverlee' opgemaakt door Bodemkundige Dienst van België vzw werd toegevoegd.
Aangepast bestek toegevoegd. Plaats waar de gewijzigde tekst staat:
Art. 95. Betalingen - 5.Adressering van de betalingsbescheiden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/08/2016

Annonces similaires du BDA :