Spectrum Collectief Bvba

Vernieuwen van het verwarmingssysteem van de Sint-Catharinakerk te Hasselt: Deelopdracht II: HVAC & Sanitair.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
SPECTRUM collectief bvba
Hefveldstraat 13, BE-3500 Hasselt
Contact: Jos Roux
Tel: +32 11234642 E-mail: jos@spectrum.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=244939
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vernieuwen van het verwarmingssysteem van de Sint-Catharinakerk te Hasselt: Deelopdracht II: HVAC & Sanitair
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sint-Catharinakerk
Sint-Katarinaplein 1
3500 Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vernieuwen van het verwarmingssysteem van de Sint-Catharinakerk te Hasselt
Deelopdracht II: HVAC & Sanitair
Leveren en plaatsen van een nieuw verwarmingssysteem inclusief leidingwerk, brandwerende behandelingen, . In samenwerking met deelopdracht I: ruwbouw & afwerking.
Beide dossiers worden afzonderlijk aanbesteed. de uitvoeringen/uitvoeringstermijn van de deelopdrachten kunnen elkaar overlappen
De opdracht bestaat uit:
* Afbraak van bestaande installatie
* Leveren en plaatsen van nieuwe branders, leidingen, schouwen, .
* Leveren en plaatsen van de regeling en elektronische uitrusting
* Brandbeveiliging
* Schilderen van de leidingen
* Onderhoudsdossier
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 109320.66 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
UITSLUITINGSGRONDEN:
* in staat verkeren van faillissement of vereffening
* niet in orde zijn met de sociale zekerheid
* niet in orde zijn met betaling van belastingen
Bewijzen dienen afgeleverd te worden via een recent getuigschrift, uitgereikt door de bevoegde overheden
OF
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver:
* niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
* niet in staat van faillissement of vereffening verkeert
* geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem
* niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast
* bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan
* in orde zijn met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen
* in orde is met de betaling van belastingen
* zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De aannemer dient 3 (drie) recente referenties op te geven met vermelding en toevoeging van:
* de benaming van het werk
* de naam van de opdrachtgever
* inschrijvingsprijs
* bewijs van oplevering
De op te geven referenties zijn van gelijkaardige werken betrekkende op deze opdracht
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D, D16, D17
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/09/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 64.10 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten kunnen aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van 64,10 EUR op het rekeningnummer BE28 7353 0311 8520 van SPECTRUM collectief bvba met vermelding van het BTW-nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/09/2016 - 16:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 16/09/2016 - 16:00
Plaats: Secretariaat kerkraad Sint-Catharina, Simon Stevinlaan 14, 3500 Hasselt
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De kerkraad
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/08/2016

Annonces similaires du BDA :