AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Gistel
Heyvaertlaan 18, BE-8470 Gistel
Contact: De heer Dany Denduyver
Tel: +32 59270224 Fax: +32 59270246 E-mail: technischedienst@gistel.be
Internet adres(sen): www.gistel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouwen Jeugdsite
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Pol Gernaeystraat 4 Gistel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouwen van een jeugdsite.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Inschrijvers dienen aan te tonen dat de persoon die hen vertegenwoordigt en de offerte ondertekent, hiertoe gemachtigd is. Dit kan door het bijvoegen van de authentieke of onderhandse akte waaruit deze bevoegdheid blijkt of via een afschrift van de volmacht. de inschrijver kan eventueel ook verwijzen naar het nummer van de bijlage van het Belgisch Staatsblad waarin de akte bij uittreksel is bekendgemaakt (cfr. art. 82, §3 van het KB van 15 juli 2011).
Indien een offerte wordt ingediend door een combinatie van inschrijvers zonder rechtspersoonlijkheid, dienen zij in een bijlage bij hun offerte de persoon aan te duiden die de combinatie zal vertegenwoordigen tegenover de aanbestedende overheid.
Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdrage (cfr. art. 62 van het KB van 15 juli 2011).
Inschrijvers dienen een lijst bij te voegen met de oorsprong van de te leveren producten en de te verwerken materialen die afkomstig zijn van buiten de Europese Unie (cfr. art. 81, 5° van het KB van 15 juli 2011).
Inschrijvers die personeel tewerkstellen dat onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheidswetgeving, dienen geen attest bij te voegen. de aanbestende overheid zal zelf, via electronische weg, het attest opvragen bij de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid, waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling van bijdragen voor de sociale zekerheid.
Inschrijvers die personeel tewerkstellen uit een andere lidstaat van de Europese Uniemoeten daarentegen wel een attest bijvoegen, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarin bevestigd wordt dat ze op de dag voor de opening der biedingen voldaan hebben aan de voorschriften inzake de betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Attest van erkende aannemer (cfr. art. 70 van het KB van 15 juli 2011):
Inschrijvers voegen een attest bij hun offerte waaruit blijkt dat zij beschikken over de vereiste erkenning, zoals gespecifieerd in paragraaf 'F. erkenning' van het eerste deel van het bestek.
Indien inschrijvers nog niet beschikken over de vereiste erkenning, maar wel een aanvraag hebben ingediend tot het bekomen van deze erkenning bij de Commissie voor erkenning der aannemers, voegen zij de nodige bewijsstukken bij hun offerte om deze aanvraag te staven.
Vereiste erkenning: D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/9/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 200.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
via overschrijving op rekeningnummer 091-0002173-68
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/9/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/9/2016 - 10:00
Plaats: Stad Gistel, Heyvaertlaan 18 te 8470 Gistel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/8/2016