AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Architectenbureau Gielen Rudi
Mombeekdreef 12, BE-3500 Hasselt
Contact: Gielen Rudi René
Tel: +32 11271542 E-mail: rudi.gielen@architect.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=241770
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RESTAURATIEDOSSIER VOOR DE KERK TE MILLEN : -PERCEEL 01 : HERSTELLEN GLASLOODRAMEN -PERCEEL 02 : GEVELWERKEN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Riemst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
RESTAURATIEDOSSIER VOOR DE KERK TE MILLEN :
-PERCEEL 01 : HERSTELLEN GLASLOODRAMEN
-PERCEEL 02 : GEVELWERKEN
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: SINT STEFANUSKERK - MILLEN Restauratiedossier: PERCEEL 01 : Herstellen glasloodramen
Korte beschrijving:
Herstellen glasloodramen
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: 270192.71 EUR .
Perceel 2: SINT STEFANUSKERK - MILLEN Restauratiedossier: PERCEEL 02 : Gevelwerken & niet gebrandschilderde glasramen
Korte beschrijving:
gevelwerkzaamheden
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: 229186.08 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
perceel 1 : 270192,71?
perceel 2 : 229186,08?
Geraamde waarde zonder BTW: 499378.79 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 2-3, Categorie:D23-D24
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/09/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 300.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: 30 dagen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/09/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/09/2016 - 14:00
Plaats: Parochiaal Centrum Millen - Tikkelsteeg 7 - 3770 Riemst, Millen
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Kerkfabriek
Vertegenwoordiger gemeente Riemst
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/08/2016