AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Genk
Stadsplein 1, BE-3600 Genk
Contact: De heer Luc Serroyen
Tel: +32 89654512 Fax: +32 89653489 E-mail: luc.serroyen@genk.be
Internet adres(sen): www.genk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding van het stedelijk sportcentrum te Genk (fase 2 / lot 2 (sporttoestellen))
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sportcentrum Genk, E. Vandorenlaan
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
* De uit te voeren opdracht omvat de levering en plaatsing van het turntoestellen en judomatten voor het bestaande sportcentrum te Genk
* Deze opdracht heeft als voorwerp de werken, leveringen, het vervoer, de arbeidskrachten en alle uitvoeringsmiddelen met betrekking tot, alsmede het technisch onderhoud gedurende de waarborgtermijn voor: 2 jaar
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
/
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* verklaring erewoord
Ondertekeningsbevoegdheid moet worden aangetoond!
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* de jaarrekening van de laatste drie boekjaren
* een bankverklaring i.v.m. de eventueel te stellen borg ifv offertebedrag
* Een attest van de rechtbank van koophandel of van een gerechtelijke of
overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst:
- dat hij niet verkeert in staat van faillissement of van vereffening, of zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijk akkoord heeft verkregen, of
in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- dat hij geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement of dat een procedure van vereffening of van gerechtelijk akkoord aanhangig is of het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen.
- Wanneer het document of attest niet uitgereikt wordt in het betrokken land, kan het vervangen worden door een verklaring ondereed of een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijke- of overheidsinstantie, een notaris of een bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.
/
III.2.3. Vakbekwaamheid:
erkenning in de gevraagde klasse.
Zie bestek
Bij de offerte dienen gevoegd te worden:
1. een lijst van uitgevoerde topgymnastiekmateriaal-opdrachten, uitgevoerd door de
inschrijver zelf (dus niet door een leverancier) tijdens de laatste 10 jaar. Minimaal
dienen in deze periode 5 topgymnastiekmateriaal-opdrachten te zijn uitgevoerd met
elk een minimaal investeringsbedrag van 200.000,00 euro . Elke opdracht bevat
minimaal de levering en plaatsing van topgymnastiektoestellen en minimaal 1 valkuil
en minimaal 1 kuiltrampoline. Deze leveringen zullen gestaafd worden door
getuigschriften van goede uitvoering. Deze getuigschriften bevatten het bedrag, het
tijdstip en de plaats van uitvoering van de leveringen en geven duidelijk weer of deze
uitgevoerd werden volgens de regels van goed vakmanschap en of ze op
regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht; In voorkomend geval zullen
deze getuigschriften door de bevoegde overheid rechtstreeks aan de
aanbestedende overheid toegezonden.
2. een lijst van topgymnastiek-evenementen door de inschrijver verzorgd gedurende de
laatste 10 jaar.
3. een verklaring waarin de technici of de technische diensten vermeld worden die, al
dan niet deel uitmakend van de onderneming, ter beschikking staan van de
inschrijver voor de eventuele uitvoering van de opdracht.
4. Vermelding van de namen van eigen personeelsleden technische dienst die ter
beschikking staan voor service of dienst na verkoop.
5. Krachtenschema's en maatschetsen van de plafondtoestellen, dit om de juiste
belasting op de dakconstructie en de juiste hulpconstructies te kunnen berekenen.
6. De inschrijver dient bij zijn inschrijvingsdossier van elk toestel een technische fiche
met foto's bij te voegen. Technische fiches in het Nederlands.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Kwali, conformiteit, sportfunctionele en sporttechnische karakteristieken, Weging: 40
Criterium 2: Prijs, Weging: 30
Criterium 3: Service / dienst na verkoop, Weging: 15
Criterium 4: conformiteit voorwaarden federatie - gymfed voor turntoestellen, Weging: 10
Criterium 5: Ethiek, uniformiteit, uitstraling, referenties, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/9/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten zijn gratis en digitaal te verkrijgen bij Bureau Bouwtechniek.
Aanvraag per email op stefanie.buschgens@b-b.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/9/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
27/9/2016 - 10:30
Plaats: stadhuis - vergaderzaal technische dienst (derde verdieping), Stadsplein 1 te 3600 Genk
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 5/8/2016