AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Katholieke Hogeschool Vives Zuid vzw
Doorniksesteenweg 145, BE-8500 Kortrijk
Contact: Hendrik Vantomme
E-mail: Hendrik.vantomme@vives.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=244458
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwen en renovatie van site "Vlashoeve" gebouwe administratie en wellbeing fase 2
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanneming heeft tot doel het verbouwen en de renovatie van site Vlashoeve tot kantoren en klaslokalen. De site bestaat uit 2 gebouwen, namelijk de eigenlijke vlashoeve en het vroegere kant- en linnenmuseum. De vlashoeve wordt omgevormd tot een kantoorgebouw (gebouw ADMIN) , het kant- en linnenmuseum wordt verbouwd tot een schoolgebouw met welnessruimte voor de afdeling Wellbeing (gebouw WELLBEING). De realisatie van het totale project gebeurt in verschillende fases. In fase 1 werd de inkomzone en de stallingen van het hoevegebouw omgevormd tot leercentrum met kantoren, terwijl van het gebouw Wellbeing het eigenlijke schoolgebouw werd verbouwd. In een tweede fase worden in het hoevegebouw de kantoren van de jonge starters, de foyer en vergaderruimte in de schuur ingericht. De eerste verdieping van de stallingen wordt dan weer omgevormd tot kantoorruimte. De 2de fase van het gebouw wellbeing behelst dan weer de inrichting van de zone welness.
De aanbesteding fase 2 gebeurt in 2 loten :
LOT 1 RUWBOUW EN AFWERKING (dmvA & studiebureau ASB)
LOT 2 TECHNIEKEN : hvac - san - brandveiligheid / electra - brandmelding (studiebureau DWE)
2.De omvang der werken blijkt uit de plannen, bijzonder bestek en opmeting; deze documenten vullen elkaar aan.
3.Waar de aanduidingen en beschrijvingen der uit te voeren werken onvolledig of niet duidelijk zijn, moet de aanne mer alle uitvoeringsmiddelen in het werk stellen en alle bij komende werken, leveringen en verstrekkingen uitvoe ren, no dig om de in hoofdzaak aangeduide werken volgens de regels der kunst te verwezenlijken, in vol maakte toe stand op te leveren en als dusdanig in stand te hou den.
De aannemers zullen bovenvermelde onvolledigheden niet kun nen inroepen om enige klacht in te dienen of om enige wijzi ging aan de aannemingsvoorwaarden te bepleiten. Door het neerleg gen van zijn inschrijving verklaart de aannemer ter plaatse de toestand onderzocht te hebben, zodat hij geen beroep kan doen op onvoorziene omstandig heden. Plaatsbezoeken kunnen gebeuren op afspraak op dinsdag namiddag of vrijdag voormiddag samen met de architect dmvA (015 33 09 86).
4.In de aanneming is ook het herstel naar de oorspronke lijke aanlegvoorwaarden begrepen, zonder afzonderlijke vermelding, met nadere aanduiding door het Bestuur tij dens de uitvoering van alles wat tengevolge van de uit voering der werken be schadigd wordt, ook zo de zaken betreft, welke buiten de grenzen van het werk gelegen zijn.
5. Het project zal gerealiseerd worden in 2 loten. Door het neerleggen van zijn inschrijving spreekt de aannemer een engagement uit om op een constructieve en positieve manier met elkaar samen te werken. Bij het ontbreken van bepaalde gegevens van andere aannemingen zal de aannemer in kwestie zelf het initiatief nemen om deze gegevens op te vragen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Lot 1: Ruwbouw en afwerking
Korte beschrijving:
Ruwbouw en afwerking
Perceel 2: Lot 2: Technieken
Korte beschrijving:
Technieken
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/09/2016 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
09/09/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
09/09/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
zie bestek
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/08/2016