Gemeente Kortessem

Buitengewone herstelling wegen in asfalt dienstjaar 2016


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kortessem
Kerkplein 11, BE-3720 Kortessem
Contact: Mevrouw Diane Hechtermans
Tel: +32 11377642 Fax: +32 11379154 E-mail: diane.hechtermans@kortessem.be
Internet adres(sen): www.kortessem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Buitengewone herstelling wegen in asfalt dienstjaar 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Buitengewone herstelling wegen in asfalt dienstjaar 2016
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De leverancier kan worden uitgesloten van deelneming aan de opdracht indien hij zich in één van de gevallen bepaald in artikel 43 van 8 januari van het KB van 1996 bevindt.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* De leverancier kan worden uitgesloten van deelneming aan de opdracht indien hij zich in één van de gevallen bepaald in artikel 44 van het KB van 8 januari 1996 bevindt.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Opgave van een 2-tal referenties die betrekking hebben op gelijkaardige en gelijkwaardige opdrachten met vermelding van firmanaam, naam, functie, adres en telefoonnummer van de oprachtgever.
* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/9/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 26/9/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 26/9/2016 - 10:00
Plaats: Raadzaal, administratief centrum, Kerkplein 11
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/8/2016

Annonces similaires du BDA :