AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Olen
Dorp 1, BE-2250 Olen
Contact: De heer College van Burgemeester en Schepenen
Tel: +32 14263111 Fax: +32 14263120 E-mail: college.vanburgemeesterenschepenen@olen.be
Internet adres(sen): www.olen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Schoonmaken van de gemeentelijke schoolgebouwen en kinderopvanglocaties
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht is het periodiek schoonmaken van enkele gebouwen van het gemeentebestuur:
- basisschool de Kriebel, Schoolstraat 1, 2250 Olen;
- basisschool De Kleine Wijzer, Drogebroodstraat 5, 2250 Olen;
- buitenschoolse kinderopvang (4 verschillende locaties)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten (in schoolgebouwen en/of kinderopvanglocaties) die gedurende de afgelopen drie jaar werden verrricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 80
Criterium 2: Referenties, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 5/9/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek kunt u downloaden via www.odlo.be/lastenboek.
U kunt het bestek ook opvragen bij de financiële dienst van de gemeente Olen. Dorp 1, 2250 Olen of via mail: financien@olen.be of 014 27 95 15.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/9/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/9/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis Olen, Dorp 1, 2250 Olen, raadszaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
07/09/2016 om 10.00
De inschrijver dient de locaties te gaan verkennen om zich van de feitelijke situatie te vergewissen, tijdens een gezamenlijke rondleiding.
De verschillende locaties worden bezocht, men dient zich vooraf in te schrijven om deel te nemen aan de rondleiding door een mail te sturen naar anja.lievens@olen.be.
Aanvang rondleiding, opvanglocatie St-Jozef-Olen, Lichtaartseweg 133, woensdag 7 september 2016 om 10 uur.
Info: Anja Lievens, telefoon 014 23 35 72, e-mail: anja.lievens@olen.be
U dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan uw offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/8/2016