Inter-vilvoordse Maatschappij Voor Huisvesting

Schoonmaken van de gemeenschappelijke delen in appartementsgebouwen te Vilvoorde, Diegem (Machelen) en Muizen (Mechelen).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Inter-Vilvoordse Maatschappij voor Huisvesting
Parkstraat 115, BE-1800 Vilvoorde
Tel: +32 22571150 Fax: +32 22571160 E-mail: projecten@intervilvoordse.be
Internet adres(sen): www.intervilvoordse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Schoonmaken van de gemeenschappelijke delen in appartementsgebouwen te Vilvoorde, Diegem (Machelen) en Muizen (Mechelen)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Vilvoorde, Diegem (Machelen) en Muizen (Mechelen).
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Schoonmaken van de gemeenschappelijke delen in appartementsgebouwen te Vilvoorde, Diegem (Machelen) en Muizen (Mechelen)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Omdat de volgende documenten voor de aanbestedende overheid niet kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen zoals bedoeld in artikel 60 § 1 moeten bovenop de impliciete verklaring op erewoord deze documenten bij de offerte worden gevoegd:
Een uittreksel uit het strafregister op naam van de firma of een evenwaardig document, niet ouder dan 3 maanden op de uiterste datum van indiening van de offertes.
Het uittreksel uit het strafregister is te bekomen bij de Federale Overheidsdienst Justitie.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring. Daaronder wordt verstaan een verklaring van de bank over de toestand van de inschrijver ten opzichte van de bijzondere eisen van de opdracht, waarbij de bank verklaart dat de cliënt de financiële capaciteit heeft om dergelijke contracten uit te voeren.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Passende bankverklaring zoals hierboven beschreven, die niet meer dan 2 maanden oud is.
* Geldige verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een VCA-certificaat ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Een geldig ISO 9001 certificaat.
* Een geldig VCA-certificaat of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Een geldig ISO 9001 certificaat
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/9/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek is gratis en kan opgevraagd worden via e-mail op het volgende e-mailadres: projecten@intervilvoordse.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/9/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/9/2016 - 10:00
Plaats: Kantoren Inter-Vilvoordse, raadzaal 2e verdieping, Parkstraat 115, 1800 Vilvoorde
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Een plaatsbezoek is noodzakelijk en verplicht om een correcte inventaris te kunnen indienen.
De plaatsbezoeken kunnen plaatsvinden op 9, 18 of 23 augustus of 1 of 13 september 2016 mits ten minste 2 dagen vooraf een afspraak gemaakt wordt op het nummer 02 257 11 50, om het tijdstip af te spreken.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/7/2016

Annonces similaires du BDA :