AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Brugge
Burg 12, BE-8000 Brugge
Contact: Mevrouw Emely Vanbeselaere
Tel: +32 50472309 Fax: +32 50344261 E-mail: emely.vanbeselaere@brugge.be
Internet adres(sen): www.brugge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Huren van koffieautomaten en drinkwaterfonteinen volgens full-option service concept
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Huis van de Bruggeling / Mijn Brugge, Frank Van Ackerpromenade 2-3 te 8000 Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Huren van koffieautomaten en drinkwaterfonteinen volgens full-option service concept, hetzij:
- 6 koffieautomaten voor back- en frontoffice, met levering van bio-fairtrade instantkoffie volgens raming in bestek en de huur van 6 RVS thermoskannen (met een capaciteit van 1,5 liter);-
- 6 drinkwaterfonteinen rechtstreeks op waterleiding aangesloten voor back- en frontoffice.
De opdracht wordt verder omschreven in het bestek.
De inschrijver dient verplicht prijsopgave te doen voor beide percelen, zowel voor de koffieautomaten, als voor de drinkwaterfonteinen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/9/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bestek kan gratis gedownload worden via volgende link: http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1290/IG/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
2/9/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
2/9/2016 - 10:00
Plaats: dienst Patrimoniumbeheer Gebouwen - cel Administratie, in vergaderzaal gelijkvloers, Oostmeers 17 te 8000 Brugge
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/7/2016