Cvba Providentia

Liftrenovatie Borrekensveld te Strombeek-Bever.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
cvba Providentia
Brusselsesteenweg 191, BE-1730 Asse
Contact: De heer Geert Robberechts
Tel: +32 24541867 Fax: +32 24523525 E-mail: Geert.robberechts@providentia.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Liftrenovatie Borrekensveld te Strombeek-Bever
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grimbergen, Strombeek-Bever, Borrekensveld 25
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Betreft vervangen van twee personenliften (personenliften in duplex besturing in gemeenschappelijke liftschacht) in een bestaand en bewoond woongebouw.
De werken omvatten ondermeer volgende items: het demonteren en verwijderen van bestaande installaties, de realisatie van een schachtscheiding, het leveren en plaatsen van nieuwe elektrische gearless liften incl. liftkooien, het vervangen van bordesdeuren, het vervangen bedienings- en signalisatiepanelen, diverse afwerkingen met bestaande gebouw.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
(bewijsstuk 1) Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
(bewijsstuk 2) Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
(bewijsstuk 3) Een lijst van maximaal 5 vergelijkbare (naar aard en omvang: liftrenovatie met blijvende bewoning) werken die de afgelopen tien jaar werden verricht.
(bewijsstuk 4) Opgave van uiterste datum van bestelling van de werken waarbij de inschrijver de volledige voltooiing van alle werken en keuringen tot correcte inberdijfsstelling, uiterlijk op 31.12.2016, garandeert. Het 'niet nakomen' van deze verbintenis wordt gesanctioneerd overeenkomstig bijgaand document VO3, vermeerderd met de gebeurlijke boeten en sancties vanwege toezichthoudende overheden.
(bewijsstuk 5) Een nota betreffende geplande aanpak der werken in functie van bereikbaarheid van de woongelegenheden, met opgave van geraamde aantal dagen van 1) volledige buitendienststelling van beide liften gelijktijdig en 2) buitendienststelling van één van beide liften. Het 'niet nakomen' van de opgegeven dagen wordt per extra kalenderdag gesanctioneerd met een boete van 2,5% van het bestelbedrag bij 1) en van 0,1% van het bestelbedrag bij 2), tenzij overmacht aangetoond kan worden.
(bewijsstuk 6) Een nota betreffende maatregen en voorzieningen ivm veiligheid van personen (personeel, bewoners, bezoekers) tijdens de uitvoering van de werken.
Vereiste erkenning: N1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Bedrag van de offerte, Weging: 50
Criterium 2: Referenties van gelijkaardige realisaties, Weging: 10
Criterium 3: Uitvoeringstermijn, tot volledige afwerking, keuring en indienststelling, Weging: 20
Criterium 4: Aanpak der werken in functie van de bereikbaarheid van de woongelegenheden, Weging: 15
Criterium 5: Maatregelen en voorzieningen ivm veiligheid van personen (personeel, bewoners, bezoekers) tijdens uitvoering van de werken, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/9/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De aanbestedingsstukken worden kostenloos overgemaakt in digitale vorm, na eenvoudig verzoek per mail aan info@providentia.be met vermelding van 'bestek 356RG-liften'
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 9/9/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 9/9/2016 - 10:00
Plaats: Burelen van Providentia cvba, Brusselsesteenweg 191, 1730 Asse
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/7/2016

Annonces similaires du BDA :