AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ Groeninge vzw
Kennedylaan 4, BE-8500 Kortrijk
Contact: Mevrouw Liesbet Toye
Tel: +32 56635415 Fax: +32 56635408 E-mail: Liesbet.toye@azgroeninge.be
Internet adres(sen): www.azgroeninge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PF4 Schoonmaakmateriaal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: campus Kennedylaan
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Perceel 1: Schoonmaakmateriaalwagens
Iedere schoonmaakster beschikt over een werkwagen waarop alle schoonmaakmaterialen en toebehoren aanwezig zijn voor één werkdag.
De wagen is dermate ontworpen dat ongeacht de lichaamslengte van de medewerker deze op een ergonomische wijze kan gebruikt worden met zo min mogelijke belasting.
De schoonmaakmethodiek die gebruikt wordt is het stofwissen in combinatie met het microvezelsysteem.
De aanneming heeft tot doel het leveren en in dienst stellen van de wagens, een zo volledig mogelijke documentatie, gebruiksaanwijzing, onderdelenlijst en technische informatie van de aangeboden toestellen dienen bij de offerte te worden toegevoegd.
Perceel 2: Handbediende schrobzuigtoestellen
Voor de bijkomende m² in het nieuwbouwcomplex te reinigen is het noodzakelijk om over bijkomende schrobzuigtoestellen te beschikken.
De aanneming heeft tot doel het leveren en in dienst stellen van deze toestellen.
Perceel 3: Automatisch schrobzuigtoestel
Voor de bijkomende m² in het nieuwbouwcomplex te reinigen is het noodzakelijk om over een bijkomend schrobzuigtoestel te beschikken dat automatisch / geprogrammeerd kan schoonmaken.
De aanneming heeft tot doel het leveren en in dienst stellen van deze toestellen.
Perceel 4 : Mini schrobzuigtoestellen
Voor de sanitaire ruimtes in het nieuwbouwcomplex te reinigen is het noodzakelijk om over bijkomende schrobzuigtoestellen te beschikken .
De aanneming heeft tot doel het leveren en in dienst stellen van deze toestellen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Aankoop en inbedrijfstelling van schoonmaakwagens
Korte beschrijving:
Aankoop en inbedrijfstelling van schoonmaakwagens
Perceel 2: Aankoop en inbedrijfstelling van schrobzuigtoestellen
Korte beschrijving:
Aankoop en inbedrijfstelling van schrobzuigtoestellen
Perceel 3: Aankoop en inbedrijfstelling van automatische schrobzuigtoestel
Korte beschrijving:
Aankoop en inbedrijfstelling van automatische schrobzuigtoestel
Perceel 4: Aankoop en inbedrijfstelling van mini- schrobzuigtoestellen extreme mobiliteit
Korte beschrijving:
Aankoop en inbedrijfstelling van mini- schrobzuigtoestellen extreme mobiliteit
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Uitbreiding schoonmaakmateriaal en -machines ifv inhuizing nieuwe campus.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de btw belasting.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de belastingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De bankverklaring dient opgemaakt te zijn in 2016.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
* Een nota met beschrijving van de dienst na verkoop.
-alsook de beschrijving (plaats uitbating) van eventuele servicepunten in België
-de bereikbaarheid/openingsuren van de dienst na verkoop
Minstens drie gelijkaardige leveringen dienen uit de ziekenhuiswereld te komen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/9/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
19/9/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
19/9/2016 - 11:00
Plaats: dienst inkoop, Albertresidentie 4de verdieping, campus Vercruysselaan, Burgemeester Vercruysselaan 5, 8500 Kortrijk
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/7/2016