AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel - Area North-East
Koningin Astridplein 27, BE-2018 Antwerpen
Contact: I-AM.NE
Bureau I-AM.NE-aannemingen
Tél: +32 3204 Fax: +32 32042309
Adresse(s) internet: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=230471
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Besteknr. 57/53/2/16/006 - Technisch onderhoud van de HVAC installaties Antigoontunnel.
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Services.
Lieu principal de prestation de services: Antwerpen
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
De aanneming bestaat hoofdzakelijk uit:
Het uitvoeren van het preventieve onderhoud, interventies en beheer volgens aangeleverde onderhoudsplanning door gespecialiseerde HVAC techniekers (met levering van het onderhoudsattest) van de 8 ventilatie- en 15 klimatisatie-installaties. Inclusief het onderhoud en controle van de automatische regeling ervan op 15 verschillende locaties gelegen aan de Liefkenshoekspoorverbinding of Antigoontunnel.
II.1.8. Division en lots: Non.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.2. Capacité économique et financière:
- Een RSZ-attest overeenkomstig art.67 van het KB plaatsing van 16/07/2012;
- Een 'fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten' overeenkomstig art. 68 van het KB plaatsing van 16/07/2012, afgeleverd door de Algemene Administratie Inning en Invorderingen, NOGA - Toren A, 17e verdieping, Koning Albert II-laan 33, bus 43, 1030 Schaarbeek, tel. 02/575.80.80, e-mail : telemarc@minfin.fed.be, maximum 15 dagen voor de uiterste datum van indiening van de offertes.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Ouverte.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Prix le plus bas.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 02/09/2016-11:00
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
02/09/2016-11:00
IV.3.7. Modalités d'ouverture des offres:Date:
02/09/2016-11:00
Lieu: Infrabel (Directie Asset Management ) - Area North-East. Station Antwerpen-Centraal - Koningin Astridplein 27 - 2018 Antwerpen.
Personnes autorisées à assister à l'ouverture des offres: Iedereen.
De totale uitvoeringstermijn is vastgesteld op 1 jaar.
De opdrachtdocumenten (bestek en bijlagen) zijn gratis te downloaden op : https://enot.publicprocurement.be.
Wij raden u ten stelligste aan om u te registreren, op die manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht bij eventuele addenda, verbeteringsberichten, aanvullende informatie, enz.
Door zich kandidaat te stellen en/of door in te schrijven op de huidige opdracht, erkennen de kandidaten en inschrijvers dat zij kennis hebben genomen van de gedragscode voor de leveranciers en aannemers van Infrabel en verbinden zij zich ertoe om de bepalingen ervan na te leven. Deze gedragscode kan geraadpleegd en gedownload worden op de site www.infrabel.be onder de rubriek "Leveranciers en aannemers".
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:26/07/2016