AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Antwerpen
Grote Markt 1, BE-2000 Antwerpen
Contact: Van Ostaeyen Patrik Josée
E-mail: patrik.vanostaeyen@stad.antwerpen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=243730
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
All-in onderhoudscontract met totale waarborg en energiebeheersing voor het gebouwencomplex site Bist te 2610 Wilrijk
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreft een contract met een looptijd van 8 jaar voor onderhouds- en herstellingswerkzaamheden (preventief en curatief onderhoud) aan de technische systemen en installaties van het gebouwencomplex gelegen aan de Bist 1 te 2610 Wilrijk. Dit complex omvat het districtshuis, de bibliotheek, de kunstacademie en het politiekantoor.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Een solvabiliteitsratio aantoont van groter dan of gelijk aan 20%. Indien de firma deel uitmaakt van een groep (holding) mag men ook de geconsolideerde balans gebruiken. Men moet dit wel vermelden en de balans toevoegen aan de kandidaatstelling en in geval van gebruik van een geconsolideerde balans wordt de verbintenis bijlage C ingevuld en ondertekend.
- Een bruto jaaromzet aantoont van minimaal 500.000 euro
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Minimum twee referenties met betrekking tot gelijkaardige en gelijkwaardige opdrachten tijdens de laatste 3 jaar, met vermelding van bedrag, datum en opdrachtgever
- Het personeelslid van de dienstverlener belast met de coördinatie en opvolging van de opdracht vervat in dit bestek en die tevens de contactpersoon is met het bestuur dient minstens de titel te dragen van technisch of industrieel ingenieur of in het bezit te zijn van een bachelorsdiploma (studiegebied industriële wetenschappen).
De dienstverlener dient tijdens de ganse looptijd van het contract minimaal volgende personeelsleden in dienst te hebben:
3 certificaathouders technicus gasvormige brandstoffen G2,
3 technici met beroepsopleiding elektriciteit met attest BA4/BA5
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/08/2016 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/08/2016 - 10:45
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/07/2016