AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Hamme
Marktplein 1, BE-9220 Hamme
Tel: +32 52475511 Fax: +32 52475579 E-mail: info@hamme.be
Internet adres(sen): www.hamme.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Structureel onderhoud wegen 2016 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Nijverheidstraat(deel) en Bareelstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren overeenkomst heeft tot doel de uitvoering van wegen- en rioleringswerken i.h.k.v. structureel onderhoud 2016 in de Nijverheidstraat en Bareelstraat.
Nijverheidstraat : vernieuwen van rijweg in KWS + kantstrook in beton met behoud van de boordsteen en de voetpaden.
Bareelstraat : volledige vernieuwing van het openbaar domein : rijweg en voetpaden.
De opdracht omvat in hoofdzaak volgende werken :
-Opbraak en herstel van beschadigde riolering : enkel op aanduiding van het opdrachtgevend bestuur
-Voorbereidende opbraakwerken van bestaande verhardingen en aansluitingen
-Aanleg van rijweg met verharding in KWS op cementgebonden steenslagfundering en onderfundering type II
-Aanleg van weggoten, kantstroken en trottoirbanden
-Aanleg van stoep en opritten in betonstraatstenen op schraalbetonfundering
-Aanleg van middenberm met mozaïekkeien
-Herstel van diverse verhardingen
-De taken uit te voeren door de aannemer cfr. KB van 25/01/01 inzake tijdelijke en mobiele bouwplaatsen en project veiligheids- en gezondheidsplan
De uitvoering van de opdracht gebeurt per straat in één fase.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De aanbestedende overheid vraagt voor de Belgische inschrijvers zelf de volgende documenten op:
-Attest inzake sociale zekerheid en het bijbehorend attest "inhoudingsplicht artikel 30bis"
-Attest niet-faillissement
-Fiscaal attest inzake directe belastingen en BTW.
De inschrijver dient wel een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie, niet ouder dan 3 maanden, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder(s) of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte evenals van de inschrijver als dit een rechtspersoon betreft bij zijn offerte te voegen.
Door in te schrijven verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden zoals bedoeld in artikel 61 §1 en §2 enkel in zoverre de inlichtingen of documenten betreffende de uitsluitingsgevallen waarop de verklaring slaat, voor de aanbestedende overheid kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen als bedoeld in artikel 60, § 1.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De opdrachtnemer dient zijn technische bekwaamheid aan te tonen aan de hand van een lijst van vergelijkbare werken (vernieuwing van rijweg en bermen) die de afgelopen drie jaar werden verricht (in de gemeente Hamme of een direct aangrenzende gemeente zijnde Dendermonde, Zele, Waasmunster of Temse), welke lijst vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 75
Criterium 2: (Technische) kwaliteit en flexibiliteit, Weging: 25
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/8/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De opdrachtdocumenten zijn enkel digitaal verkrijgbaar via het in de aankondiging vermeld mailadres of link.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/8/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
31/8/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, Marktplein 1, 9220 Hamme, trouwzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/7/2016