AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
arQ interior design
Zeedijk 165, BE-8400 Oostende
Contact: arQ interior Design
Julie Dereu
Tel: +32 59513058 E-mail: julie.dereu@arQ.be
Internet adres(sen): www.arQ.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
het inrichten en uitrusten van de lokalen in greenbridge
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
inrichten en uitrusten van de lokalen in greenbridge voor de onderzoeksgroep stressfysiologie
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: perceel 1: afbraak en binnenafwerking
Korte beschrijving:
afbraak van de bestaande gipskartonwanden en opschuren van de vloeren. Plaatsen van nieuwe binnen afwerkingen: wanden - vloeren-deuren-plafond.
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 93132.00 EUR .
Perceel 2: perceel 2 : Technieken elektriciteit
Korte beschrijving:
afbraak en aanpassen van de bestaande installatie.
Nieuwe elektrische voorzieningen voor het lot LABO.
technische specificaties terug te vinden in het lot LABO
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 54047.00 EUR .
Perceel 3: perceel 3: LOT SANITAIR EN HVAC
Korte beschrijving:
aanpassen van de bestaande installatie. Plaatsen van nieuwe toevoeren en afvoeren in functie van het LABO materiaal.
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 76877.00 EUR .
Perceel 4: perceel 4: labo
Korte beschrijving:
leveren - plaatsen en aansluiten van labomateriaal
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 104323.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 328379.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Hoogdringendheid voor de inrichting van de lokalen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: de prijs, Weging: 60
Criterium 2: kawaliteit & functionele kenmerken van de aangeboden producten waarvoor de technische fiches worden opgevraagd, Weging: 30
Criterium 3: de volledigeheid en de aangetoonde expertise, Weging: 5
Criterium 4: de leveringstermijn, beschikbaarheid en uitvoeringstermijn, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/08/2016 - 15:50
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/08/2016 - 15:50
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
de opdracht opvat 4 percelen:
- perceel 1 afbraak en binnenafwerking
- perceel 2 technieken -elektriciteit
- perceel 3 technieken - sanitair & HVAC
- perceel 4 LABO.
men kan voor alle 4de percelen inschrijven alsook
voor elk perceel afzonderlijk .
verschillende combinaties van de percelen zijn ook mogelijk.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/07/2016