Broederscholen Hiëronymus Vzw

Broederscholen Hiëronymus - renovatie stookplaats en onderstations


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Broederscholen Hiëronymus vzw
Nieuwstraat 91, BE-9100 Sint-Niklaas
Contact: Broederscholen Hiëronymus vzw
Koen Maes
Tel: +32 37806707 E-mail: koen.maes@netwerkhieronymus.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=242437
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Broederscholen Hiëronymus - renovatie stookplaats en onderstations
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Broederscholen Hiëronymus - renovatie stookplaats en onderstations
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 1ste kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten volgens art. 63 KB Plaatsing Overheidsopdrachten dd. 15.07.2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D17
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/08/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 121.00 EUR BTW 6% en verzendingskosten inbegrepen te storten op rekeningnummer IBAN BE56 7755 2609 5988 van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge met vermelding van D7461/010 + BTW nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/08/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 100 werkdagen
Aanvragen voor aanbestedingsdocumenten ontvangen na 15.07.2016, worden gezien het zomerverlof, ten vroegste behandeld op 08.08.16.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/07/2016

Annonces similaires du BDA :