AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ Nikolaas vzw
Moerlandstraat 1, BE-9100 Sint-Niklaas
Contact: Katrien Van Damme
Tel: +32 37602794
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=242238
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwing en uitbreiding DFJ - perceel ELEKTRICITEIT
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Moerlandstraat 1, 9100 Sint-Niklaas
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiding en verbouwing DFJ - perceel Elektriciteit
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 1ste kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten volgens artikel 63 KB Plaatsing Overheidsopdrachten dd. 15.07.2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: P1
Er dient voorafgaandelijk een plaatsbezoek te gebeuren zodat de inschrijver zich een beeld kan vormen van de bestaande toestand. Dit plaatsbezoek, dat ten laatste 2 dagen vóór datum opening dient te gebeuren, kan na afspraak met Katrien Van Damme, projectverantwoordelijke bouw AZ Nikolaas, tel 03/760 27 94. Het gedagtekend en door de opdrachtgever of zijn afgevaardigde ondertekend bewijs van plaatsbezoek (zie onder 'attesten') dient bij de offerte gevoegd te worden.
De inschrijver zal minimum 1 referentie (maximum 3 referenties) van een opdracht met eenzelfde omvang of groter, die de eigen ervaring aantoont met een opdracht van bouwen en/of verbouwen van een operatiekwartier bij zijn offerte voegen. De voorlopige oplevering van deze referentie dient plaats gevonden te hebben na 01.01.2010 en dient gestaafd te worden met een attest van goede uitvoering waarop het bedrag van de uitgevoerde werken, plaats en tijdstip waarop ze werden uitgevoerd staat vermeld en tevens wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en tot een goed einde zijn gebracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/09/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 187.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 187,00 EUR, BTW 6 % en verzendingskosten inbegrepen te storten op rekeningnummer IBAN BE56 7755 2609 5988 van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge, met vermelding D7412/030 + BTW-nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
02/09/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
02/09/2016 - 11:00
Plaats: Campus Brugsken - zaal 6 - Brugsken 27, 9100 Sint-Niklaas
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn 262 werkdagen.
Aanvragen voor aanbestedingsdocumenten, ontvangen na 15/07/16 worden ingevolge het zomerverlof, ten vroegste op 08/08/16 behandeld
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/07/2016