AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ Nikolaas vzw
Moerlandstraat 1, BE-9100 Sint-Niklaas
Contact: Katrien Van Damme
Tel: +32 37602794
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=242251
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwing en uitbreiding DFJ - LIFT
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Moerlandstraat 1, 9100 Sint Niklaas
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verbouwing en uitbreiding DFJ - LIFT
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 1ste kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten in toepassing van art. 63 KB Plaatsing Overheidsopdrachten dd. 15.07.2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
geen erkenning vereist
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/09/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 121,00 EUR, BTW 6 % en verzendingskosten inbegrepen te storten op rekeningnummer IBAN BE56 7755 2609 5988 van nv studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge, met vermelding 7412/050 + BTW nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
02/09/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
02/09/2016 - 11:00
Plaats: Campus Brugsken - zaal 6 - Brugsken 27, 9100 Sint-Niklaas
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn 60 werkdagen
Aanvragen voor aanbestedingsdocumenten, ontvangen na 15.07.2016, zullen wegens het zomerverlof ten vroegste op 08/08/16 behandeld worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/07/2016